תודה שיצאתם פינגווין!
ריכזנו בדף אחד את מרבית השאלות המופנות אלינו, אנו תקווה שתמצאו כאן את כל המידע הנחוץ לכם לחופשה.
מה הדרך הנכונה והנוחה ביותר לקבל תשובה לנושאים שלא מופיעים כאן?
שלחו הודעת ווטסאפ קצרה למספר 052-6543262 ו/או אי מייל לשירות לקוחות בכתובת cs@pingwin.co.il ונשמח לענות לכם במהרה. המתנה למענה טלפוני, היא מיותרת ומסורבלת כאחד.
מה מדיניות הביטול במקרה של מגבלות קורונה?
במקרים המצוינים מטה, אשר מכסים את מרבית המקרים שיכולים להתרחש במקרה של מגבלות קורונה עתידיות, ניתן יהיה לבטל את החופשה בין חמישה ימים ל-24 שעות לפני מועד החופשה בתנאים הרשומים מטה. למען הסר ספק, מסלול הגנת קורונה ללא תוספת תשלום והינו כלול בעלות החופשה.
הסעיפים המאפשרים ביטול חופשה:
1. סגר בישראל שלא מאפשר יציאה למדינת היעד.
2. סגר במדינת היעד שלא מאפשר את קיום החופשה.
3. איסור לטוס מישראל אל מדינת היעד בשל הצהרתה כמדינה אדומה, או מכל סיבה אחרת.
4. סגירת אתר הסקי.
5. דרישת בידוד למגיעים מישראל למדינת היעד, העולה על 24 שעות. זאת בכפוף לביצוע הנחיות משרד הבריאות בישראל ו/או מדינת יעד הטיסה ו/או החופשה, נכון למועד החופשה. (לדוגמא: דרישה להצגת בדיקת קורונה ו/או תו ירוק ו/או תעודת מתחסן/ת בתוקף ו/או כל מסמך אחר שיידרש טרם הנסיעה) למען הסר ספק, בדיקת ההנחיות הנדרשות הינה באחריות הנוסע/ת, פינגווין אינה אחראית על עדכון ההנחיות ולא על מימושן ואינה נושאת באחריות במקרה בו נוסע/ת לא פעל/ה עפ"י ההנחיות המתבקשות בישראל ו/או במדינת היעד.
כל ביטול בשל אחד ממקרי הקורונה המצוינים לעיל (בתנאי שנשלח בין חמישה ימים ועד 24 שעות לפני מועד החופשה), יאפשר לנוסע/ת לבחור אחת מהאופציות הבאות:
1. זיכוי כספי מלא למימוש בהזמנת חופשה המוצעת בפינגווין (חופשת סקי או חופשת קיץ המאורגנת ומבוצעת ע"י פינגווין) וזאת עד שלוש שנים ממועד החופשה המבוטלת.
2. ויתור על זיכוי עתידי, וקבלת החזר כספי בהפחתת דמי טיפול (בהתאם למועד ביצוע ההזמנה(
לקוחות שהזמינו עד 10.10.21 - 100 ₪ דמי טיפול, לקוחות שהזמינו בין התאריכים 10-31.10 - 95€ דמי טיפול, ולקוחות אשר הזמינו את חופשתם החל מ-01.11.21 - 150€ דמי טיפול.
שימו לב! הגנות הקורונה המפורטות מעלה, אושרו ע"י בתי המלון, וכל בקשה לביטול ו/או שינוי הזמנה, שחורגת מתנאי וסעיפי ההגנות המפורטות, יהיו בתנאי ביטול/שינוי רגילים, בהתאם לתנאים הכללים להזמנות. (ראו פירוט מטה)
האם ניתן להחליף את יעד החופשה?
החלפת יעד חופשה, דינה כביטול הזמנה המקורית בכפוף לדמי ביטול רגילים וביצוע הזמנה חדשה ליעד החדש.
ביצענו הזמנה והיא אושרה, מה עכשיו?
עם אישור ההזמנה, כרטיס האשראי שלכם יחויב במספר התשלומים שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, סיכום הזמנה וקבלה יישלח לאי מייל של כל אחד מהנוסעים בהזמנה. המסמכים הנדרשים לנסיעה יישלחו אליכם לאי מייל עד חמישה ימים לפני מועד היציאה.
טיסות
בטיסות החורף של פינגווין לגרנובל וזלצבורג, אין כרטיסי טיסה. סיכום ההזמנה שברשותכם מהווה אסמכתא לרישומכם בטיסה, ההמראה של כל הטיסות מטרמינל 3.
גרנובל
טיסת ארקיע IZ המופעלת ע"י פינגווין בימי שבת
IZ 775 - המראה מת"א בשעה 07:55, נחיתה בגרנובל בשעה 11:25
IZ 776 – המראה מגרנובל בשעה 12:55, נחיתה בת"א בשעה 17:45
כבודה: 7 ק"ג כבודת יד + מזוודה ו/או ציוד סקי במשקל כולל יחד עד 23 ק"ג
בטיסה זו יוגש סנדוויץ' ושתייה קלה.
זלצבורג
טיסת ארקיע IZ המופעלת ע"י פינגווין בימי שבת
IZ 425 - המראה מת"א בשעה 08:55, נחיתה בזלצבורג בשעה 12:30
IZ 426 – המראה מזלצבורג בשעה 13:40, נחיתה בת"א בשעה 18:45
כבודה: 7 ק"ג כבודת יד + מזוודה ו/או ציוד סקי במשקל כולל יחד עד 23 ק"ג
בטיסה זו יוגש סנדוויץ ושתייה קלה.
סופיה
טיסות אל על בימי שישי ושלישי
LY 551 - המראה מת"א בשעה 07:30, נחיתה בסופיה בשעה 10:15
LY 552 – המראה מסופיה בשעה 11:20, נחיתה בת"א בשעה 13:45
משקל מותר: 23 ק"ג + תיק עלייה למטוס במשקל 8 ק"ג + ציוד סקי/סנובורד בתיק אחד.
בטיסה זו יוגש סנדוויץ' ושתייה קלה.
אם הטיסה בחבילה שלי שונה מהמפורט לעיל? מה מדיניות הטסת ציוד סקי-סנובורד בטיסה שלי?
לעיתים, חלק קטן מחבילות הסקי שלנו מבוססות על טיסות שונות מהמפורט לעיל.
לטיסות אילו מדיניות הטסת כבודה שונה, על מנת שתקבלו את המידע המדויק, אנו ממליצים לברר מול הסוכן המטפל את מדיניות הטסת ציוד הסקי בטיסה בה אתם מיועדים לטוס.
האם ניתן לבצע צ'ק אין מוקדם לטיסה?
לא ניתן לבצע צ'ק אין מראש, אך ניתן לבדוק מראש אפשרות לשדרוג בתשלום למושבים מועדפים. את הבקשה יש לשלוח לשירות לקוחות בכתובת cs@pingwin.co.il
איך ומתי נקבל את כל המסמכים הנדרשים לנו לנסיעה?
המסמכים יישלחו אליכם לאי מייל שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, עד חמישה ימים לפני מועד החופשה.
אוסטריה, מאירהופן - סיכום הזמנה בלבד (דף אחד בלבד ובו מרוכזים כל השירותים שהזמנתם)
אוסטריה, כל היעדים מלבד מאירהופן - סיכום הזמנה, שובר מלון, שובר סקי פס, שובר לציוד והדרכה (במידה והוזמן)
צרפת, כל היעדים - סיכום הזמנה בלבד
בולגריה, בנסקו - סיכום הזמנה + כרטיס טיסה אל על.
למה כדאי לנו להזמין ביטוח רפואי מיד עם ביצוע ההזמנה?
הכיסוי הביטוחי נכנס לתוקף מיד עם הזמנת הפוליסה וללא תוספת מחיר. כיסוי שברוב הפוליסות יאפשר לכם לקבל החזר מלא של דמי ביטול, במקרה בו תאלצו לבטל את חופשתכם בעיקר בשל סיבה רפואית. בשל רגישות השפעת נגיף הקורונה, אנו ממליצים להרחיב את הפוליסה בסעיפי קיצור נסיעה וקורונה. לנוחיותכם, בראש דף הבית של פינגווין, תמצאו קישור להזמנת ביטוח רפואי של חברת "הראל" בהנחה בלעדית ללקוחות פינגווין.
מה גובה דמי הביטול להזמנה שלנו?
דמי הביטול הרלוונטים להזמנתכם, מופיעים בתנאים הכלליים להזמנתכם. לצפייה –
לחצו כאן.
האם יש נציגים ישראלים ביעד אליו אנו טסים דרככם?
נציגים ישראלים של פינגווין מקבלים אתכם בכל שדות התעופה (למעט טיסות יוצאות דופן) ונמצאים במהלך השבוע במרבית האתרים, אך לא בכולם. הנציגים זמינים תמיד בווטסאפ או בטלפון לכל דבר ועניין.
במקרה שנתקלנו בבעיה כל שהיא במהלך חופשתנו, למי עלינו לפנות?
נציגנו בחו"ל הם הכתובת היחידה והבלעדית לטיפול בכל בעיה במהלך שהייתכם בחו"ל, פניה למשרדי החברה בארץ במקרים אלו, לא תפתור את הבעיה. נציגי פינגווין זמינים תמיד בווטסאפ וישמחו לעזור לכם, גם אם אתם לא מבלים באתר בו הם נמצאים כל השבוע.
מה עלינו לעשות במקרה של פציעה חס וחלילה באתר הסקי?
עליכם להתקשר ל"סקי פטרול" (צוות עזרה ראשונה של אתר הסקי) מספר הטלפון לשירותי ההצלה מופיע בתחתית כל מפת מסלולים (אספו מפת מסלולים מהכניסה למעלית כבר ביום הגלישה הראשון), או להיעזר בגולשים שנעצרו לידכם בקריאה לעזרה. במידה ונפגעתם ע"י גולש חשוב שתבקשו ממנו פרטים אישיים, זאת לפני שהוא נעלם כלא היה. הצעד הבא שלכם יהיה לשלוח וואטסאפ עדכון לאחד מנציגי פינגווין שייתכן שיוכל לתת לכם טיפים חשובים מאוד! זה המקום להזכיר שחובה על כל גולש לדווח מידית למשטרה על כל תאונת סקי בה הוא היה מעורב.
מכאן והלאה עליכם לפעול אך ורק בתיאום מול חברת הביטוח בה הזמנתם את הביטוח הרפואי שלכם. במידה וסכום הטיפול הוא לא גבוה (עד כ- 500€ בערך, משתנה מחברה לחברה), תתבקשו לשלם על הטיפול, לשמור את הקבלות ולקבל החזר בארץ (למעט דמי השתתפות עצמית), במידה וסכום הטיפול הוא גבוה יותר, חברת הביטוח תעביר ישירות למרכז הרפואי בו אתם נמצאים התחייבות לתשלום הטיפול ומרגע זה אתם לא מעורבים בכל הנושא הכספי. חשוב לזכור שלפני השחרור, עליכם לקבל מהרופא המטפל מסמך "אישור טיסה", מסמך בו הרופא מאשר שאתם כשירים לטוס חזרה ארצה, סיכום אשפוז וחוות דעת מקצועית, סיכום זה תתבקשו להציג בקופת חברת הסקי פס, במידה ותרצו לקבל החזר כספי בתמורה להחזרת הסקי פס.
סיכום האשפוז יעזור לכם לתבוע את חברת הביטוח על ימי הדרכת הסקי והשכרת ציוד הסקי/סנובורד שלא מימשתם (לא ניתן לקבל החזר על ימים לא מנוצלים מחנויות ההשכרה או בתי הספר לסקי!)
איך אנחנו יודעים באיזו שעה אוספים אותנו מהמלון ביום הטיסה חזרה ארצה?
עד ערב לפני מועד הטיסה חזרה ארצה תקבלו את שעת האיסוף לשדה התעופה בהודעת ווטסאפ. במידה ולא קיבלתם הודעה, עליכם ליצור קשר עם אחד מנציגי החברה ביעד.
האם יהיה אפשרי להוסיף או לבטל שירותים (השכרת ציוד, הדרכה, סקי פס) אחרי ביצוע הזמנה?
להוסיף שירותים ניתן עד שבועיים לפני מועד החופשה, מותנה באישור נותן השירות המבוקש בחו"ל. ביטול שירותים ניתן עד שלושה שבועות לפני מועד היציאה וזאת בתנאי שהשוברים לא נשלחו אליכם, עבור ביצוע הזיכוי וההעברה כספית לחשבונכם יופחת מהזיכוי דמי טיפול בסך 15 יורו.
האם נוכל לשדרג את ציוד הסקי/סנובורד בחנות ההשכרה?
בהחלט כן, הציוד אותו אנו מציעים בחבילות הנו הציוד הבסיסי, מידע על עלויות השדרוג תוכלו לקבל ישירות בחנות ההשכרה.
האם השכרת הציוד כוללת קסדה?
השכרת קסדה לא נכללת באף חנות השכרת ציוד, למעט ללקוחותינו במאירהופן.
האם אוכל להחליף את ציוד ההשכרה מסקי לסנובורד ולהיפך?
כל שינוי כזה מתבצע דרך חנות ההשכרה ובהתאם למדיניות חנות ההשכרה. ברוב המקרים, חנות ההשכרה תאפשר זאת בתוספת מחיר.
מתי אנו שוכרים את ציוד הסקי שהזמנו דרככם מראש?
ברוב היעדים הליך השכרת הציוד מתבצע מיד עם ההגעה לעיירת הסקי, זאת בתנאי שלא היה עיכוב יוצא דופן בזמן ההגעה. היעד היחידי שהליך השכרת הציוד מתבצע ביום הגלישה הראשון ולא ביום ההגעה הוא בנסקו, בולגריה. זה הזמן להזכיר לכם להגיע לחנות ההשכרה עם גרבי סקי למדידת הנעליים.
האם אוכל לעבור במהלך החופשה מהדרכת סקי לסנובורד או ההיפך?
ברוב המוחלט של המקרים שינוי שכזה לא אפשרי. אבל תמיד רצוי לבדוק זאת בעזרת המדריך/ה מטעם בית הספר או מול אחד מנציגי פינגווין באתר.
היכן נוכל למצוא את מספרי הטלפון של נציגי פינגווין ביעד אליו אנו טסים?
עם קבלת המסמכים לנסיעה שיישלחו אליכם עד חמישה ימים לפני מועד החופשה, תקבלו גם דף מידע בצירוף כל מספרי הטלפונים של הנציגים ביעד אליו אתם נוסעים. אנו ממליצים לכם לשמור את הניידים של אחד מהנציגים לפחות, אצלכם בנייד עם קבלת המסמכים לנסיעה, כי מכאן והלאה הם הכתובת שלכם לכך דבר ועניין.
במידה ויש תור ארוך בגונדולה הראשית בבנסקו, מה אתם מציעים לנו לעשות?
במידה והגעתם בימים עמוסים ואתם רוצים לדלג על התור, אנו ממליצים להגיע למעלית לא יאוחר משמונה ורבע בבוקר! במידה ולא בא לכם להגיע מוקדם, הכי נוח וקל להזמין מונית לפתח המלון (אל תשכחו לקחת את ציוד הסקי שלכם למלון יום קודם, אם אתם מתכננים לעלות לאתר במונית), המונית תסיע אתכם לתחנת היציאה מהגונדולה בחלק העליון של האתר בתמורה לכ- 20€ שניתן לחלק בין 4 נוסעים, תלוי בגודל המונית.
אם בחרתם להתארח באחד ממלונות החמישה כוכבים בבנסקו, אתם יכולים לוותר על הסקי פס והשכרת הציוד במועד ההזמנה ולרכוש עם ההגעה למלון, סקי פס VIP המאפשר לכם כניסה ללא תור לגונדולה (מבוגר בעלות של כ-275€ וילד כ-185€ לחבילות שבועיות, מבוגר כ-150€ וילד כ-120€ בחבילות סופ"ש – המחיר יכול להשתנות, יש לבדוק באתר האינטרנט של בנסקו לפני קבלת החלטה). אל תשכחו שלמחיר זה יהיה עליכם להוסיף השכרת ציוד סקי באתר שעלותו הממוצעת כ-70€ למבוגר ו-45€ לילד.
חופשה בטוחה ונעימה
צוות הפינגווינים