לקוחות יקרים,
להלן תשובות למספר שאלות שיכולות להיות לכם לעזר במהלך החופשה.
המידע המובא בפניכם מהווה הכוונה ראשונית ולא מידע רשמי, אותו יש לקבל מהרשויות המוסמכות לכך ביעד בו אתם שוהים.
שאלה – מתי עליי לבצע את בדיקת הקורונה לקראת החזרה ארצה?
תשובה – בדיקת אנטיגן עד 24 שעות לפני מועד הטיסה חזור, בדיקת PCR עד 72 שעות לפני מועד הטיסה.
שאלה – היכן אני מבצע את הבדיקה והאם עליי להזמינה מראש?
תשובה – ברוב המוחלט של עיירות הסקי, יש מוקדים בהם ניתן לבצע את הבדיקה, בחלק מהמוקדים יש צורך להזמין מראש תור לבדיקה ולהירשם און ליין, יש לבדוק זאת מול הנציגים ביעד בו אתם שוהים, עם ההגעה שלכם ליעד החופשה.
שאלה – יש לי תסמיני מחלה, מה עליי לעשות?
תשובה – יש לעדכן את הקבלה במלון ולפעול לפי ההנחיות שיימסרו לכם, יש לעדכן גם את השותפים לחדר ואת האנשים שהיו בחברתכם, עליכם להיכנס לבידוד עצמי ולהזמין בדיקת קורונה לחדר.
שאלה – ביצעתי בדיקה והתגליתי כחיובי לקורונה, מה עליי לעשות?
תשובה – יש לעדכן את הקבלה במלון ולפעול לפי ההנחיות שיימסרו לכם, מומלץ לעדכן את חברת הביטוח ולהבין מה הכיסויים הביטוחים בפוליסה שרכשתם. יש לעדכן את נציגי החברה ביעד בו אתם שוהים.
שאלה – נחשפתי לחולה מאומת, מה עליי לעשות?
תשובה - יש לעדכן את הקבלה במלון ולפעול לפי ההנחיות שיימסרו לכם, להיכנס לבידוד עצמי ולהזמין בדיקת קורונה לחדר.
שאלה – קיבלתי הוראה להיכנס לבידוד, מועד היציאה מהבידוד הינו לאחר מועד הטיסה שלי חזרה ארצה, מה עליי לעשות?
תשובה – יש לעדכן את חברת הביטוח ולבדוק מהן הכיסויים הביטוחים הכלולים בפוליסה שרכשתם, לפנות לקבלה ולבדוק זמינות ועלות של חדר פנוי לשהייה בזמן הבידוד, או קבלת פתרון אחר למיקום הבידוד, לפנות למוקד הרפואי המקומי לקבלת הנחיות, הזמינו עצמאית העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה ארצה בהתאם למועד סיום הבידוד, יש לשמור קבלות על כל ההוצאות, לקבלת החזר כספי מחברת הביטוח, זאת בכפוף לתנאי הפוליסה האישית שלכם.
למידע נוסף, אנא צרו קשר עם אחד מנציגי החברה ביעד בו אתם שוהים.