אחריות
השירותים המפורטים באתר זה כפופים לתנאים ולמגבלות המפורטים להלן,
רישום של נוסע לאחת מהחבילות או חלקן המוצעות באתר האינטרנט, מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים ומגבלות אלו. ידוע לנוסע שתנאים ומגבלות אלו מהווים תנאי לחוזה ההתקשרות בינו לבין המארגנים ואף מחייבים אותו.
כל השירותים אותה מציעה חברת "פינגווין" הנם שירותים הניתנים ע"י גוף שלישי והנה נחשבת כשליח עבור הנוסע או מטעמו כגורם מקשר בכפוף לתנאים ולתעריפים שעל פיהם פועלים הגופים המארגנים והניתנים לשינוי עפ"י החלטתם.
מילוי פרטים אישיים והזנת פרטי אשראי
הזמנות שנשלחו ללקוחות הרשומים בהזמנה, יכנסו לתוקף רק לאחר השלמת כל פרטי הנוסעים והזנת פרטי אשראי לחיוב.
הזמנות בהם לא מולאו ע"י חלק מהנוסעים מכל סיבה שהיא ביום שליחת ההזמנה, יבוטלו אוטומטית והמסגרת שהוחזקה לנוסעים אשר מילאו את הפרטים תשוחרר.
במקרה של בעיה בהזנת הפרטים, יש ליצור קשר מיד עם מרכז ההזמנות, או לשלוח אי מייל עם פירוט הבעיה ל- op@pingwin.co.il
למען הסר ספק, הזמנה שבוטלה בשל אי מילוי פרטים ע"י אחד או יותר מהנוסעים בהזמנה, לא יהיה ניתן לשחזרה ויהיה על הנוסעים לבצע הזמנה חדשה, בתנאים ובמחירים שיופיעו באתר במועד הזנת ההזמנה החדשה.
תשלום דמי טיפול – הוספה/ביטול שירותים
שינוי כל שהוא בהזמנה לאחר השלמתה והזנת אשראי, כרוך בדמי טיפול של 15 יורו לאדם.
שינויים המחייבים דמי טיפול הם, הוספה/ביטול של השכרת ציוד, סקי פס, הדרכות סקי וכל שירות אחר שניתן להוסיף לחבילת הבסיס.
תשלום עבור הזמנה
הזמנה תועבר לבית המלון ו/או לספקים השונים בחו"ל, אך ורק לאחר מסירת פרטי אשראי. חיוב הלקוח יתבצע עם אישור ההזמנה ע"י כל הספקים בארץ ובחו"ל עפ"י תנאי התשלום שבחר הלקוח עם ביצוע ההזמנה.
אי מסירת פרטי אשראי ו/או ביצוע תשלום בפועל על ידי הלקוח עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, משמעו ביטול ההזמנה ע"י הלקוחות ולא תישלח כל התראה על כך.
במקרה שבו לא הושלם כל סכום ההזמנה מכל סיבה שהיא, תעמוד לרשות החברה האפשרות לבטל את ההזמנה ואת כל הנוסעים הרשומים בה, זאת במתן התראה של 48 שעות שתישלח לאי מייל הרשום בהזמנה (זאת ללא צורך באישור קבלת האי מייל). במקרה זה, בשל העובדה שהחברה נאלצה לבטל את ההזמנה, יחויבו הנוסעים בדמי ביטול רגילים.
ביטול חיוב לאחר ביצוע תשלום
ביטול חיוב לאחר ביצוע תשלום לטובת החלפת אמצעי תשלום ו/או שינוי מספר התשלומים, כרוך בדמי טיפול של 35 יורו.
דמי ביטול - חבילות סקי / הזמנות במעמד הרשמה מוקדמת
תנאי ביטול ללקוחות אשר הזמנתם בוצעה עד 20.06.2023
100€ לאדם עד 75 עסקים לפני מועד החופשה
ביטול אשר יתבצע פחות מ- 75 ימי עסקים, בכפוף לתנאי הביטול הרשומים מטה.
החלפת שם ללא עלות עד 45 ימי עסקים לפני מועד החופשה.
תנאי ביטול ללקוחות אשר הזמנתם בוצעה בין 21.06.2023 ועד 01.11.2023
125€ לאדם עד 75 ימי עסקים לפני מועד החופשה
ביטול אשר יתבצע פחות מ- 75 ימי עסקים, בכפוף לתנאי הביטול הרשומים מטה.
החלפת שם ללא עלות עד 75 ימי עסקים לפני מועד החופשה. (למעט הזמנות שבוצעו בין 21.06.2023 ועד 01.08.2023 - 60 ימי עסקים לפני מועד החופשה)
דמי ביטול כלליים - חבילות סקי
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 175€ לנוסע.
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 45% מעלות החופשה לנוסע.
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 65% מעלות החופשה לנוסע.
ביטול 15 עד 8 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 80% מעלות החופשה לנוסע.
ביטול 7 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) עד יום היציאה לחופשה – 100% מעלות החבילה לנוסע.
במקרה של ביטול חבילה בשילוב טיסות לואו קוסט (איזי ג'ט, טראנס אוויה, ריינאייר וכו'), עלות הטיסה תהיה בדמי ביטול מלאים! דמי הביטול על יתר עלות החבילה, יהיה לפי המפורט מעלה.
דמי ביטול - חופשות במועדוני קלאב מד
הזמנת חופשה בקלאב מד, כפופה לתנאים הכלליים ודמי הביטול/שינוי המופיעים באתר האינטרנט של קלאב מד בכתובת www.clubmed.co.il
דמי ביטול – חופשות קיץ באלפים הצרפתיים
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 150€ לנוסע.
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 50% מעלות החבילה לנוסע.
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 70% מעלות החבילה לנוסע.
ביטול 15 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה ועד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע/ת.
דמי ביטול - בולגריה קיץ
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 100€ לנוסע.
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 45% מעלות החבילה לנוסע.
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 75% מעלות החבילה לנוסע.
ביטול 15 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) עד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע.
כל ביטול של נוסע אחד מתוך חדר/דירה גורר ביטול של כל הנוסעים בהזמנה בכפוף לתנאי דמי הביטול.
תנאי ביטול חופשה – כללי
ביטול חופשה יכנס לתוקפו עם קבלת טופס ביטול רשמי, אותו יש למלא באתר האינטרנט של החברה בלחיצה כאן. הודעת ביטול שתשלח לחברת פינגווין לאחר השעה 12:00 תיחשב כאילו התקבלה ביום העסקים שלמחרת. באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדינו ולקבל על כך אישור בכתב.
כל ביטול של נוסע אחד מתוך חדר/דירה גורר ביטול של כל הנוסעים בהזמנה ועל כל הנוסעים יהיה לשלם דמי ביטול בכפוף לתנאי דמי הביטול להזמנתם.
במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין ובנוסף את עלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל ביטול.
דמי ביטול חריגים שהובאו לידיעת הלקוח ואושרו, מבטלים את דמי הביטול הכלליים.
דמי ביטול - טיסות בלבד
דמי ביטול מרגע ביצוע ההזמנה ועד 46 ימי עבודה (לא כולל שבת וראשון) לפני הטיסה 150 יורו.
45-31 ימי עבודה (לא כולל שבת וראשון), % 50 דמי ביטול.
30 ימי עבודה (לא כולל שבת וראשון) ועד יום היציאה 100% דמי ביטול.
עמלת סליקה / עמלת ביטול עסקה / עמלת ביצוע החזר כספי
בעת ביטול חופשה, יופחתו מסכום ההחזר העמלות הכרוכות בביצוע הפעולה, כמו גם עמלת סליקת כ. האשראי שנגבתה ע"י חברות האשראי.
תשלום עבור מוצרים נלווים בעת ביטול הזמנה
במקרה של ביטול הזמנה/חופשה, שבמסגרתה הוזמן ושולם ע"י הלקוחות מוצר כמו חליפה תרמית, גרבי סקי, תיק גב או כל מוצר אחר. תקוזז עלות המוצרים מסכום ההחזר המגיע ללקוחות.
כתנאי לקבלת השובר ו/או המוצרים, מאשרים הלקוחות לחייבם בעלות המוצרים לפי הפירוט מטה, זאת במקרה של ביטול חופשה.
חליפה תרמית + 3 זוגות גרביים – 220 ש"ח
תיק גב מקצועי לסקי OUTDOOR 16 ליטר – 220 ש"ח
השכרת חליפה - 200 ש"ח
דמי שינוי
דמי שינוי בסך 75€ לאדם יחולו על לקוח שהזמנתו אושרה וברצונו לשנות תאריך ו/או מלון ו/או להחליף שם, זאת במידה ובקשת השינוי הוגשה עד 90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה, זאת בנוסף להפרש הקיים (במידה וקיים) בין החבילות ובתנאי שיש מקום בתאריך/מלון הנבחר ובתנאי שהמלון שבו הוזמנו החדרים מאפשר שינוי מועד.
פחות מ-90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה - לא ניתן לבצע שינוי תאריך/מלון כלל! (שינוי שכזה יחשב כביטול ההזמנה לפי תנאי הביטול הנ"ל והזמנה חדשה למועד/מלון אחר)
תנאי השכרת דירות – חופשות קיץ באלפים הצרפתיים
על כל בעיה בדירה יש לדווח מידית לנציגי החברה ביעד או למוקד הטלפוני של החברה.
הדירה נמסרת לכם נקייה, מסודרת וריקה לחלוטין ממוצרי אוכל או טואלט וכך יש להחזירה. לפני עזיבת הדירה, יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. פינוי כל שקיות האשפה מהדירה אל פחי האשפה העירוניים.
2. אין להשאיר מוצרי מזון או טואלט בארונות/מקרר או בכל שטח הדירה, גם לא אריזות יבשות סגורות.
3. יש להשאיר את הכיור נקי מכלים, את הכלים הנקיים יש להחזיר לארונות.
4. את כל הסדינים, כיסוי השמיכות והכריות יש להוריד ולרכז בחדר אחד בדירה.
5. את כל המגבות יש לרכז בחדר מקלחת אחד.
תנאי לקבלת הדירה, יהיה חתימה על מסמך "קבלת דירה" ובו תנאים מפורטים לשהייה ועזיבת דירה, זאת בצירוף פרטי כ. אשראי לחיוב במקרה הצורך.
עזיבת דירה שלא בהתאם לסעיפים הנ"ל, גם אם מדובר בסעיף אחד, תגרור חיוב עבור ניקיון יסודי ע"י בעלי הדירה בסך 300-500 יורו בהתאם לגודל הדירה. סכום אשר ייגבה מראש הקבוצה/משפחה או מכלל אורחי הדירה.
ללא קשר לסעיף ניקיון הדירה ולפיקדון הקשור לכך, במידה ובמהלך השהייה ייגרם נזק לדירה (או לפריטים שבה) אשר יוכח בתמונה שתתקבל ע"י בעלי הדירה או מי מטעמו, יחויבו הלקוחות מיד עם קבלת סכום הנזק, בהתאם לדיווח שנקבל מבעלי הדירה או מי מטעמו.
ביטול הזמנות במסגרת החוק להגנת הצרכן (עסקת מכר מרחוק)
להלן תקציר של חוק הגנת הצרכן. לעיון בכל החוק וסעיפיו אנו ממליצים לפנות לאתרי האינטרנט הממשלתיים המציגים את החוק במלואו.
בהתאם להוראות סעיף 14(ג)(ו) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן – "החוק"): "ימים שאינם ימי מנוחה" -ימי עבודה שהינם ימי חול, לא כולל שבת/חג ויום שישי/ערב חג עד השעה 10:00.
"עסקת מכר מרחוק" - התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות בין צרכן לעוסק, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.
בהתאם להוראות סעיפים 14ג(ג) ו-(ד)(2) לחוק, יהיה הצרכן רשאי לבטל כל הזמנה בתחום התיירות והנופש בתוך 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה (למעט אזרחים ותיקים מעל גיל 65 להם ניתנת האפשרות לבטל עד 4 חודשים מיום ביצוע ההזמנה, בכפוף לתנאים הרשומים מטה), או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים, לפי המאוחר, אם מועד ביטול העסקה אינו בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. בתנאים אלו, דמי הביטול של הצרכן לא יעלו על 5% ממחיר השירות או העסקה, או 100 ₪, לכל מזמין בנפרד, לפי הנמוך מבניהם.
על פי סעיף 6 א'(12) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), האמור לא יחול על שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל, לרבות טיסות המשך לטיסות שיצאו מישראל הניתנות באמצעות חברת תעופה אחרת וחבילות נופש מחוץ לישראל.
לצורך הפרדת השירותים הניתנים מהארץ (טיסה) מדמי הביטול, במקרה של ביטול עסקה במסגרת החוק להגנת הצרכן, יחושבו הטיסות לפי הפירוט הבא:
יעדי אירופה – €350 , יעדי מזרח אירופה ורוסיה – €220 , יעדי אמריקה רבתי €1000 , כל יתר היעדים 15% מעלות החבילה.
בעסקאות בהן יש מספר נוסעים, דמי הביטול ייחשבו לכל נוסע כעסקה נפרדת.
תשלום בגין הזמנה במזומן או העברה בנקאית
לקוחות אשר ציינו בהזמנה שברצונם לבצע העברה בנקאית ו/או מסירת מזומן (בכפוף לחוק המזומן) ימסרו את פרטי כרטיס האשראי לסוכן/ת המטפל/ת בעת ביצוע ההזמנה.
מכרטיס האשראי תחויב מקדמה בסך 100 יורו לאדם. השלמה ל-100% מסך העסקה יש לבצע עד שלושה ימים מיום אישור ההזמנה ולשלוח לסוכן המטפל העתק ביצוע ההעברה.
במקרה של אי תשלום בהתאם למועדים הנ"ל, יחויב האשראי בו חויבה המקדמה ב-3 תשלומים ללא ריבית באופן אוטומטי וללא הודעה מראש (במקרה של אשראי שלא מאפשר חיוב בתשלומים - הסכום יחויב באופן אוטומטי בתשלום אחד).
במקרה של הפקדה / תשלום בשקלים, יש לברר עם המשרד, טרם ביצוע התשלום,
את הסכום בשקלים ע"פ שער העברות והמחאות גבוה נכון ליום ביצוע התשלום.
הפרשי שער הנובעים מאי התאמה בשערי המט"ח יגבו באופן אוטומטי מכרטיס האשראי בו חויבה המקדמה.
טיסות
במסגרת חבילות הנופש מוצעות טיסות סדירות או טיסות שכר.
הזמנים וימי הטיסות עלולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת, ובמסגרת חוק שירותי התעופה (הישראלי או האירופאי בכפוף לחברת התעופה). במקרה של איחורים/ביטולי טיסות, יהיו זכאים הלקוחות לפיצוי עפ"י חוק שירותי התעופה (הישראלי או האירופאי בכפוף לחברת התעופה). שינוי שעת הטיסה בהודעה מראש ולא פחות מ- 12 שעות לפני מועד ההמראה לא יחשב כעיכוב.
חברת פינגווין מתחייבת להביא את הנוסעים ליעדם הסופי, אם בטיסה ישירה ואם בטיסת המשך, ללא התחייבות לנתיב הטיסה ו/או חברת התעופה.
נהלים, אחריות וכבודה בכפוף לתנאי חברת התעופה, כפי שמופיע באתר האינטרנט של חברת התעופה.
מדיניות הטסת הכבודה וציוד ספורט (ספורט חורף ואופניים) משתנה מחברה לחברה. לקבלת פרטים יש לפנות לסוכן/ת המטפל/ת.
בחלק מהטיסות בחופשות שמציעה החברה, יש כריך ובחלק מהטיסות (לואקוסט) לא מוגש כריך. יש לברר זאת טרם ביצוע ההזמנה.
בקשה לכריך טבעוני ו/או נטול גלוטן יש לציין במקום השמור להערות עם ביצוע ההזמנה ולא יאוחר מ- 14 ימים לפני מועד הטיסה, בכדי להעביר את הבקשה בזמן לחברת התעופה. למרות האמור לצערנו לא ניתן להבטיח כריך טבעוני ו/או נטול גלוטן במהלך הטיסה ואנו מציעים להיערך לכך מראש.
הטסת ציוד סקי / ספורט / אופניים
הטסת ציוד ספורט הינה באחריות הנוסעים, בכפוף לנהלי חברות התעופה והמשקלים/גדלים/נפחים אותם חברות התעופה מציגות באתרי האינטרנט שלהן ו/או המוצגות באתר החברה.
בקשה להטסת אופניים בטיסות איזי ג'ט, מתבצעת ישירות ע"י הנוסעים (ובאחריותם) באתר של חברת התעופה ולפי הנחיותיה, חברת פינגווין אינה אחראית על אי מתן אישור ו/או ביטול אישור של חברת התעופה להטסת אופניים מכל סיבה. למען הסר ספק, הטסת אופניים אינה חלק מהמוצע ו/או המובטח בחבילות פינגווין.
העברות
בחבילות הכוללות העברות, העברות אינן פרטיות (אלא אם הוזמנו העברות פרטיות),
ואינן ישירות משדה התעופה למלון/דירות, אלא מתבצעות באמצעות אוטובוס/מיניבוס האוסף/מפזר את הלקוחות במספר אתרים/בתי מלון. לעתים נדרשים הנוסעים לעבור לרכב אחר במהלך הנסיעה.
הודעה בדבר שעת האיסוף, תימסר ללקוחות ערב לפני יום העזיבה. על הלקוחות להמתין בכניסה לבית המלון לפחות 15 דקות לפני מועד האיסוף. לקוחות אשר לא הגיעו בזמן להסעה, יאלצו להגיע עצמאית לשדה התעופה, ללא כל פיצוי כספי על כך.
פנייה ללקוחות
החברה תעביר ללקוחותיה מידע ופרסום דרך דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS או ווטסאפ שציינו בעת יצירת הקשר עם החברה. המידע יכול להיות הצעת מחיר, העתק של ההזמנה שבוצעה, מידע כללי לפני החופשה, הטבות המגיעות ללקוח לפני או אחרי החופשה, משוב או כל מידע אחר שהחברה מצאה לנכון להעביר ללקוחות.
לקוחות אשר לא מעוניינים לקבל את המידע, מתבקשים לציין זאת בפני מחלקת שירות לקוחות בדוא"ל: cs@pingwin.co.il ולקבל על כך אישור חוזר בכתב. ללא אישור חוזר בכתב, הבקשה לא תהיה בתוקף.
מס מקומי
במלונות רבים נהוג לגבות מהתיירים מס מקומי, מס זה לא נגבה על ידי חברת פינגווין בארץ, ואינו חלק מהשירותים בגינם שילמו הלקוחות, גובה המס המקומי נע בסביבות 1.5-3.5 יורו לאדם ליום. יש לשלם את המס ישירות במלון בית דירות.
חדרים זוגיים (DBL / TWN) ו/או חדרים סמוכים ו/או חדרים עם דלת מקשרת ו/או כל בקשה מיוחדת שהועברה למלון
כל בקשה מצד הלקוחות לחדרים מסוימים או חלוקת מיטות בחדרים מועברת למלון באופן רשמי ע"י פינגווין, בחלק מהמקרים אף מתקבל על כך אישור בכתב מהמלון.
למרות זאת, על הלקוחות לקחת בחשבון שיתכן שבפועל בקשתם לא תתממש ע"י המלון מכל סיבה שהיא, ולפינגווין אין כל אחריות ויכולת השפעה על חלוקת חדרים במלון.
נזקים וביטוחים
החברה ממליצה ללקוחות לרכוש פוליסת ביטוח בריאות ומטען מיד עם ביצוע ההזמנה.
חברת "פינגווין" אינה אחראית לנזקים הנגרמים לנוסע כתוצאה מתאונה, מחלה, רשלנות הנוסע, נזק ו/או איבוד מטען, גנבה, אבדה והוצאות רפואיות, או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם לנוסע במהלך חופשתו. במידה ויחליט הנוסע להקדים את חזרתו מכל סיבה שהיא, יהיה זה באחריות הבלעדית של הנוסע.
חברת "פינגווין" אינה אחראית להחזרים כלשהם של שירותים שלא נוצלו ע"י הנוסע במהלך חופשתו מכל סיבה שהיא.
ביטולים
החברה רשאית לבטל כל חופשה, גם אם אושרה, זאת במידה ומספר המשתתפים אינו מצדיק את ביצועה או מכל שיקול אחר השמור לחברה. במקרים אלו תוצע לנוסע חופשה חלופית בתאריך או ביעד אחר, או לחלופין החזר כספי בקיזוז דמי טיפול בסך 15 יורו, בהתאם לתשלום ששולם בפועל ע"י הנוסע וללא כל פיצוי כספי.
הפעלת ביטוח אישי
במקרה של ביטול חופשה ו/או חלק ממנה מכל סיבה שהיא, על הנוסע/ת לפנות לחברת הביטוח בה רכש את הפוליסה ולממש את זכותו לקבלת החזר, זאת טרם פנייתו לקבלת החזר מהחברה.
במקרה של קבלת החזר חלקי מחברת הביטוח, תשלים החברה את החלק היחסי לנוסע/ת, זאת עד לסכום הכולל המגיע לו/ה, עפ"י התנאים להזמנה.
בכל מקרה של הפעלת הביטוח, לא יתאפשר החזר כספי כפול על אותו שירות, הן מחברת הביטוח והן מפינגווין.
זיכויים והחזרים
בבקשת ביטול של שירות מסוים מתוך חבילה, שהועבר לחברה פחות מ-14 ימים טרם היציאה, לא יוחזרו כספים עבור השירות לרבות שיעורי סקי, השכרת ציוד, סקי פס, ארוחות, כניסה לאטרקציות וכיו"ב.
שינויים במרכיבי החופשה
כחלק מרצונה של החברה לקיים את החופשה המוזמנת, אם בשל הערכת מצב, ו/או מגבלות כל שהן ו/או החלטה כל שהיא שהתקבלה בחברה, תעמוד לחברה הזכות לבטל ו/או לשנות כל מרכיב בחופשה, בין היתר יעד ונתיב הטיסה, המלון ו/או סוג החדר, הדרכת סקי או סנובורד.
החזר כספי
כל החזר כספי ללקוחות ומכל סיבה שהיא, יוחזר ללקוח אם בהעברה בנקאית ואם בהחזר דרך כ. האשראי בקיזוז 15€ דמי טיפול. ההחזר בפועל יבוצע תוך 21 ימי עסקים ממועד קבלת הסכום מבית המלון ו/או הספקים השונים.
שינויי מחירים, שערים, מס דלק, מסי נמל והיטלי מטבע
מחירי החבילות כמוצג באתר האינטרנט נקובים במטבע זר.
תשלום בפועל יתבצע לאחר קבלת אישור על כל רכיבי ההזמנה בלבד.
החיוב יבוצע בשקלים ויחושב לפי שער העברות והמחאות גבוה כחוק, כפי שפורסם ביום העסקים האחרון שקדם ליום מועד התשלום בפועל. שינוי בשערי המטבע עלול לגרור שינוי במחיר החבילות.
חברת "פינגווין" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי החבילות בכל עת במקרה של
שינוי במחירי דלק, ייקור מסי נמל והיטלים למיניהם, עלות השינוי יחול על הלקוחות בכפוף לדרישות חברות התעופה הסדירות והשכר, גם במקרה שהתמורה עבור החופשה שולמה בחלקה או במלואה. במקרה זה יהיה הלקוח רשאי לקבל לידיו מידי החברה את המסמך המעיד על שינויי המחירים.
ביטול חופשות (שלא בשל מקרה קורונה)
לחברה תעמוד הזכות לבטל חופשה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי. במקרה שתתקבל החלטה כזו, על החברה יהיה להציע ללקוח/ה חלופה הולמת או להשיב את מלוא עלות החופשה למעט דמי טיפול בסך 15€ לאדם. ההחזר בפועל יבוצע תוך 21 ימי עסקים ממועד קבלת הסכום מבית המלון ו/או הספקים השונים.
הערות חשובות
במידה ונתקלתם בזמן שהותכם בחו"ל בבעיה כלשהי הקשורה לשהותכם ולחבילה אותם רכשתם באמצעות פינגווין שירותי תיירות, עליכם ליידע את המלון ואת הסוכן בארץ, בזמן אמת. בתי מלון רבים כמו גם נותני שירותים אחרים לא ייבדקו את טענות הנוסעים במידה ולא דווח על התקלה בזמן אמת. ימי עבודה יחשבו כל אחד מהימים למעט שבת, ראשון, ערבי חג וחג.
באחריות הנוסע/ת לוודא שיש ברשותו את כל האישורים הנדרשים למימוש חופשתו, זאת בהתאם להנחיות ממשלתיות ו/או כל גוף רשמי אחר בישראל ובמדינת יעד החופשה.
הדרכת סקי/סנובורד בבתי הספר באתרי הסקי
חברת "פינגווין" אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה, מספר גולשים בקבוצה או כל נושא אחר של בית הספר לסקי/סנובורד המקומי.
לרבות טיב ההדרכה ומספר שעות ההדרכה, כל נושא ההדרכה הנו באחריותו הבלעדית של בית הספר המקומי לסקי/סנובורד.
שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
בית הספר לסקי יכול להחליט משיקולים מקצועיים או אחרים שאין באפשרותו להעניק ללקוח את השירות המובטח בחלק מהשעות או בכולם.
השכרת ציוד סקי/סנובורד
יתכן שלא יתאפשר לחנות השכרת הציוד בחו"ל לספק את ציוד הסקי או הסנובורד שהוזמן ושולם מראש, אם מסיבת אי יכולת התאמת ציוד בשל מידות לא זמינות, או מחסור בציוד או מכל סיבה אחרת ובתנאי שלא הייתה ידועה לפינגווין מראש. במקרה זה יזוכה הלקוח בעלות השכרת הציוד ששולם לפינגווין ויופנה להשכרת ציוד באופן עצמאי באחת החנויות האחרות באתר הסקי. אין פינגווין יכולה להתחייב מראש על אספקת ציוד הסקי או הסנובורד, בעיקר בשל העובדה שמדובר בנותן שירות חיצוני.
קבוצות בליווי צוות ישראלי לילדים
בקבוצות המודרכות על ידי מדריך סקי מקומי בליווי מתורגמן ישראלי. הסמכות המקצועית הנה בידי מדריך הסקי המקומי בלבד. חברת "פינגווין" אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה, מספר גולשים בקבוצה או כל נושא אחר של בית הספר לסקי/סנובורד המקומי. בית הספר לסקי יכול להחליט משיקולים מקצועיים או אחרים שאין באפשרותו להעניק ללקוח את השירות המובטח בחלק מהשעות או בכולם.
במקרה של ביטול קבוצה עקב מיעוט גולשים באותה רמה, יקבל הלקוח זיכוי עבור הליווי בעברית וישובץ בקבוצות הדרכה מקומית.
שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
במקרה שבו ילד/ה לא יתאקלמו לקבוצות ההדרכה מכל סיבה (מקצועית או התנהגותית), ההשתתפות של הילד/ה בקבוצה לא תתאפשר ביתר ימי החופשה. הסמכות לקבל החלטה זו, הינה בידי המדריך המקומי או המלווה הישראלי. במקרה כזה, לא יהיה אפשרי לקבל החזר כספי על הימים בהם הילד/ה לא היו חלק מקבוצת ההדרכה.
בקבוצות הליווי בעברית נדרשים מינימום 7 גולשים בקבוצה באותה רמת גלישה. במקרה של ביטול קבוצה עקב מיעוט גולשים באותה רמה, יקבל הלקוח החזר עבור עלות ההדרכה או לחלופין הדרכה מקומית ללא מלווה ישראלי.
כבודה ושונות בנושא הטיסה
בשל העובדה שלכל חברת תעופה יש תנאים, חוקים ומגבלות שונות, הן מבחינת המשקל המותר לכבודה והן מבחינת הטסת ציוד ספורט, יש לקבל מהסוכן/ת המטפל/ת תנאים ספציפיים לטיסה שרכשתם בעת ביצוע ההזמנה.
קבלה ופינוי של חדרים, דירות או וילות
בשל העובדה ששעות קבלת / פינוי חדרים משתנה ממקום אירוח אחד למשנהו, יש לוודא קבלת שעות אלו מהסוכן/ת המטפל/ת בעת ביצוע ההזמנה.
בתי מלון/דירות – מתקנים
חלק מהמתקנים הקיימים במלון (והרשומים במידע על המלון) כמו בריכת שחייה, סאונה, ג'קוזי, חדרי טיפולים, או כל מתקן אחר, הנם בתשלום וחלקם ללא תשלום, ניתן לברר אילו מתקנים בתשלום מראש לפני ביצוע ההזמנה בפועל. מידע על המתקנים השונים מתקבל ע"י בתי המלון ויתכן מידי פעם שהמידע שנמסר לפינגווין הנו שגוי.
המידע המוצג באתר התקבל מהמלונות השונים. אין לחברת פינגווין אחריות על שינויים במתקני המלון אשר לגביהם לא התקבל מידע רשמי על שינוי מטעם המלון. כמו כן, אין החברה אחראית לסגירת מתקנים מסוימים במלון מכל סיבה שהיא ולפי שיקול הנהלת בית המלון, כמו בר, מסעדה או אזור הספא.
כמו כן, יתכנו מקרים בהם ישונה המלון המוזמן למלון אחר, זאת בשל תפוסת יתר או מכל סיבה אחרת שתימסר לחברה ע"י המלון. המלון החלופי שיוצע, יהיה באותה רמה ו/או דירוג של המלון בהזמנה המקורית.
תוקף דרכון ואשרות
על הלקוח לוודא כי הדרכון שברשותו בתוקף לחצי שנה לפחות ממועד היציאה ולשלוח צילומי דרכון עפ"י בקשת סוכן/ת הנסיעות, כל בעיה הנגרמת מהעובדה שלקוח בחר שלא לשלוח צילומי דרכון הנה באחריות הלקוח בלבד. על הלקוח לוודא שיש ברשותו כל אשרה ו/או מסמכים הדרושים ליציאתו מהארץ וכניסתו לארץ היעד. חברת "פינגווין" אינה אחראית על נושאים אלו.
הרחבת ביטוח רפואי
ללא קשר להגנות המוצעות בסעיף זה, החברה ממליצה ומדגישה את החשיבות להזמנת ביטוח רפואי מיד עם ביצוע ההזמנה, המעניק כיסוי ביטוחי למקרה של ביטול חופשה בשל נגיף הקורונה (בין היתר גם למקרה בו תתקבל תוצאה חיובית לנגיף בסמוך לנסיעה, אשר תמנע מהלקוחות לצאת לחופשה) ואף הרחבת הביטוח לביטול
חופשה מכל סיבה שהיא.
סמכות שיפוט
מוסכם ע"י הצדדים שסמכות שיפוט בכל הנוגע ליחסי הנוסע והמארגנים, תהא לבתי המשפט בעיר חיפה בלבד.