אחריות
השירותים המפורטים באתר זה כפופים לתנאים ולמגבלות המפורטים להלן,
רישום של נוסע לאחת מהחבילות או חלקן המוצעות באתר האינטרנט, מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים ומגבלות אלו.
ידוע לנוסע שתנאים ומגבלות אלו מהווים תנאי לחוזה ההתקשרות בינו לבין המארגנים ואף מחייבים אותו.
כל השירותים אותה מציעה חברת "פינגווין" הנם שירותים הניתנים ע"י גוף שלישי והנה נחשבת כשליח עבור הנוסע או מטעמו
כגורם מקשר בכפוף לתנאים ולתעריפים שעל פיהם פועלים הגופים המארגנים והניתנים לשינוי עפ"י החלטתם.
מובא בזאת לידיעתכם, כי יתכנו מקרים בהם יאלץ בית המלון לשנות את המלון המוזמן למלון אחר, בכפוף למציאת חלופה הולמת ברמת מלון זהה.
שינויי מחירים, שערים, מס דלק, מסי נמל והיטלי מטבע
מחירי החבילות כמוצג באתר האינטרנט נקובים במטבע זר.
תשלום בפועל יתבצע לאחר קבלת אישור על כל רכיבי ההזמנה בלבד.
החיוב יבוצע בשקלים ויחושב לפי שער העברות והמחאות גבוה כחוק,
כפי שפורסם ביום העסקים האחרון שקדם ליום מועד התשלום בפועל.
שינוי בשערי המטבע עלול לגרור שינוי במחיר החבילות.
חברת "פינגווין" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי החבילות בכל עת.
תוספות דלק, ייקור מסי נמל והיטלים למיניהם יחולו על הלקוח בכפוף לדרישות חברות התעופה הסדירות והשכר, גם במקרה שהתמורה עבור החופשה שולמה בחלקה או במלואה. במקרה זה יהיה הלקוח רשאי לקבל לידיו מידי החברה את המסמך המעיד על שינויי המחירים.
תשלום עבור הזמנה
הזמנה תועבר לבית המלון או לספקים השונים בחו"ל ו/או תיכנס לתוקף אך ורק לאחר מסירת פרטי אשראי. חיוב הלקוח יתבצע רק לאחר אישור ההזמנה ע"י כל הספקים בארץ ובחו"ל עפ"י תנאי התשלום שבחר הלקוח עם ביצוע ההזמנה.
אי מסירת פרטי אשראי ו/או ביצוע תשלום בפועל על ידי הלקוח עד 48 שעות מיום ביצוע ההזמנה, משמעו ביטול הזמנה ללא כל התראה.
תשלום עבור שדרוג למושבי עסקים ו/או מושבים מועדפים בטיסות פינגווין
אין בתשלום ובהזמנת מושבי עסקים בכדי להבטיח את מימוש השירות, זאת בשל שינוי בסוג המטוס מהידוע בעת ביצוע הזמנה, או צורך הכרחי להשתמש במושבים המוזמנים לנוסעים אחרים בעלי מוגבלות ו/או מכל סיבה אחרת. במקרה שיהיה צורך לבטל הושבה מועדפת, מובטח ללקוחות לקבל החזר כספי בהתאם לסכום ששילמו, חצי מהעלות במקרה של כיוון אחד שלא מומש, החזר מלא במקרה של אי מימוש לשני הכיוונים.
בתי מלון/דירות – מתקנים
חלק מהמתקנים הקיימים במלון (והרשומים במידע על המלון) כמו בריכת שחייה, סאונה, ג'קוזי, חדרי טיפולים, או כל מתקן אחר, הנם בתשלום וחלקם ללא תשלום, ניתן לברר אילו מתקנים בתשלום מראש לפני ביצוע ההזמנה בפועל. מידע על המתקנים השונים מתקבל ע"י בתי המלון ויתכן מידי פעם שהמידע שנמסר לפינגווין הנו שגוי.
תנאי הזמנה ודמי ביטול למזמינים חופשת סקי בבנסקו-בולגריה לחודשי פברואר ומרץ 2021
נכון ליום ביצוע ההזמנה: יש להגיע לשדה התעופה עם בדיקת קורונה שלילית באנגלית, אין דרישת בידוד לנכנסים לבולגריה, על החוזרים מבולגריה להציג בדיקת קורונה בדלפקי הצ'ק אין לפני הטיסה חזור ולהיכנס לבידוד ביתי של 14 ימים.
"ביטוח קורונה" - במידה ותהיה הרעה בתנאים: דרישת בידוד של מעל 14 ימים לחוזרים מבולגריה, או דרישה לבידוד במלונית, או דרישה לבידוד בכניסה לבולגריה, ניתן יהיה לבטל את הזמנת החופשה בין ארבעה ימי עסקים ועד 24 שעות לפני מועד ההמראה, זאת בעלות של דמי טיפול בסך 50€ לנוסע בלבד!
באחריות הלקוחות לברר לקראת מועד הטיסה, אם ישנן תקנות נוספות או חדשות, ליוצאים לבולגריה או לחוזרים ממנה.
החברה אינה לוקחת כל אחריות על נושא ביטול בידוד בשל נטילת חיסון שני או כל סיבה אחרת, ואין לה כל מידע רשמי על כך.
החברה (או חברת התעופה) שומרת לעצמה את הזכות לבטל את החופשה, זאת בשל החרפה בתקנות לטסים לחו"ל, או חשש מכך, וזאת עפ"י שיקולה הבלעדי.
ביטול ללא קשר לסעיפי הקורונה המצוינים מעלה, יהיה בכפוף לדמי הביטול הרגילים לחופשות סקי, כפי שמופיעים בתנאים הכלליים להזמנה.
דמי ביטול - חבילות סקי
מוסכם שביטול חופשה יכנס לתוקפו עם קבלת הודעת ביטול במשרדי חברת "פינגווין" בכתב בלבד וחתום ע"י הלקוח אם בדוא"ל, בפקס' ו/או במכתב, וזאת עד השעה 1200. הודעה ביטול שתשלח לחברת פינגווין לאחר השעה 1200 תיחשב כאילו התקבלה ביום העסקים שלמחרת. באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדינו ולקבל על כך אישור בכתב.
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 150€ לנוסע
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 45% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 75% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 15 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) עד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע
**דמי ביטול המצוינים כאן הנם בתוקף לכל חבילות הסקי אלא אם נשלחו ואושרו ע"י הלקוח תנאי דמי ביטול אחרים לחבילות סקי ייחודיות (כגון מלונות יוקרה עם תנאי ביטול מחמירים)
בכל סוגי החופשות, במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין ובנוסף את עלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל ביטול.
ביטול ו/או שינוי שישלח לחברת פינגווין ביום שבת/ראשון, יחשב כאילו נעשה ביום העבודה העוקב (לצורף קביעת דמי שינוי/ביטול).
במקרה של ביטול חופשה שנדחתה לתאריך מאוחר יותר בשל בקשת הלקוחות, דמי הביטול יחושבו לפי מועד ההזמנה המקורית.
דמי ביטול - קבוצות לאיחוד האמירויות (דובאי ואבו דאבי)
ביטול עד 20% מגודל הקבוצה ועד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה - 125$
ביטול של מעל 20% מגודל הקבוצה מרגע ביצוע ההזמנה ועד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 600$ לנוסע (עלות כרטיס הטיסה ודמי הרישום)
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 40% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 60% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 15 עד 8 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 80% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 7 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע
סעיף קורונה
במקרה של דרישת בידוד של 14 ימים לחוזרים לישראל מדובאי, או למגיעים לדובאי מישראל, החופשה תבוטל וכל עלות החופשה תוחזר מיד עם קבלת כל התשלום מהספקים השונים, זאת במידה וגם הטיסה תבוטל. עפ"י ניסיון העבר, מיד עם דרישת בידוד, מבוטלות כל הטיסות הישראליות ליעד, אך אנו לא יכולים להבטיח זאת מראש.
ביטול בשל קורונה יהיה ניתן להעביר לחברה החל מחמישה ימי עסקים לפני מועד החופשה ועד שני ימי עסקים לפני מועד החופשה.
אנו ממליצים להזמין ביטוח רפואי הכולל הגנת קורונה, מיד עם ביצוע ההזמנה.
דמי שינוי
דמי שינוי בסך 75€ לאדם יחולו על לקוח שהזמנתו אושרה וברצונו לשנות תאריך ו/או מלון ו/או להחליף שם, זאת במידה ובקשת השינוי הוגשה עד 90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה, זאת בנוסף להפרש הקיים (במידה וקיים) בין החבילות ובתנאי שיש מקום בתאריך/מלון הנבחר ובתנאי שהמלון שבו הוזמנו החדרים מאפשר שינוי מועד.
פחות מ-90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה - לא ניתן לבצע שינוי תאריך/מלון כלל! (שינוי שכזה יחשב כביטול ההזמנה לפי תנאי הביטול הנ"ל והזמנה חדשה למועד/מלון אחר)
שינוי שם פחות מ-90 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה ייבדק באופן פרטני בהתאם לפרטי ההזמנה, יתכן וחברת פינגווין תאפשר את השינוי אך בדמי שינוי משתנים.
קלאב מד - דמי ביטול ו/או שינוי
דמי הביטול בסעיף זה יחולו על כל ביטול, לרבות ביטול חלקי ו / או שינוי ו / או העברת זכות.
יש לציין שבנוסף לדמי הביטול המפורטים לעיל יחולו דמי ביטול בסך שעשוי להגיע עד ל-100% מגובה רכיב הטיסה,
הכל בהתאם לתנאי הביטול של חברת התעופה, בין אם חבילת הנופש מבוססת על טיסה סדירה או על טיסת LOW COST.
60 יום ומעלה לפני מועד היציאה: 150 אירו לאדם.
7-59 יום לפני מועד היציאה: 50% ממחיר החבילה.
6 ימים ומטה לפני מועד היציאה: 100% מהמחיר הכולל הנ"ל.
דמי החברות בקלאב מד אינם מוחזרים במקרה של ביטול.
שימו לב: שלושה חברים או יותר המזמינים אותו חדר או שנים באותו חדר מיוחד (הנמכר כיחידה בהתאם לסיכום), ייחשבו כצד אחד. ביטול של אחד החברים בקבוצה ייחשב כביטול כל ההזמנה.
לתשומת לבך, חברת התעופה עשויה לדרוש תשלום נוסף על מזוודות.
לבירורים ניתן לפנות לאתר האינטרנט הרשמי של חברת התעופה באמצעות מספר ההזמנה של כרטיס הטיסה הרשום על גבי מסמך ההזמנה.
למידע מפורט על כל סעיפי דמי הביטול יש לקרוא את מלוא המידע באתר www.clubmed.co.il
דמי ביטול ושינוי של הזמנות קלאב מד יכולים להשתנות מעת לעת ולכן, התנאים הקובעים להזמנת חופשה בקלאב מד יהיו אך ורק התנאים המופיעים באתר קלאב מד בעת ביצוע ההזמנה. www.clubmed.co.il
דמי ביטול – חופשות קיץ באלפים הצרפתיים
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 150€ לנוסע
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 50% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 70% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 15 עד 8 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 90% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 7 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) עד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע
**דמי ביטול המצוינים כאן הנם בתוקף לכל החופשות המוצעות ביעד זה אלא אם נשלחו ואושרו ע"י הלקוח תנאי דמי ביטול אחרים לחבילות ייחודיות (כגון מלונות עם תנאי ביטול מחמירים)
בכל סוגי החופשות, במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין ובנוסף את עלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל ביטול.
ביטוח סעיף קורונה למזמינים אלפים צרפתיים לקיץ 2021 (כלול בחבילה!)
במקרה של דרישת בידוד של 14 ימים לחוזרים לישראל מצרפת, או למגיעים לצרפת מישראל, ניתן יהיה לבטל את החופשה עד יומיים לפני מועד היציאה בעלות של 75€ בלבד לאדם לנרשמים עד 15.03.2021 ובעלות של 120€ לאדם לנרשמים החל מ- 16.03.2021! במקרה של ביטול, ההחזר יבוצע מיד עם קבלת ההחזר מהספקים השונים.
ביטול בשל קורונה (או נגיף אחר), יהיה ניתן להעביר לחברה בכתב, החל מארבעה ימי עסקים לפני מועד החופשה ועד שני ימי עסקים לפני מועד היציאה.
ללא קשר, אנו ממליצים להזמין ביטוח רפואי הכולל הגנת קורונה, מיד עם ביצוע ההזמנה.
תנאי השכרת דירות – חופשות קיץ באלפים הצרפתיים
על כל בעיה בדירה יש לדווח מידית לנציגים. הדירה נמסרת לכם נקייה, מסודרת וריקה לחלוטין ממוצרי אוכל או טואלט וכך יש להחזירה. לפני עזיבת הדירה, יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. פינוי כל שקיות האשפה מהדירה אל פחי האשפה העירוניים.
2. אין להשאיר מוצרי מזון או טואלט בארונות/מקרר או בכל שטח הדירה, גם לא אריזות יבשות סגורות.
3. יש להשאיר את הכיור נקי מכלים, את הכלים הנקיים יש להחזיר לארונות.
4. את כל הסדינים, כיסוי השמיכות והכריות יש להוריד ולרכז בחדר אחד בדירה.
5. את כל המגבות יש לרכז בחדר מקלחת אחד.
תנאי לקבלת הדירה, יהיה חתימה על מסמך "קבלת דירה" ובו תנאים מפורטים לשהייה ועזיבת דירה, זאת בצירוף פרטי כ. אשראי לחיוב במקרה הצורך.
עזיבת דירה שלא בהתאם לסעיפים הנ"ל, גם אם מדובר בסעיף אחד, תגרור חיוב עבור ניקיון יסודי ע"י בעלי הדירה בסך 300-500 יורו בהתאם לגודל הדירה. סכום אשר ייגבה מראש הקבוצה/משפחה או מכלל אורחי הדירה.
ללא קשר לסעיף ניקיון הדירה ולפיקדון הקשור לכך, במידה ובמהלך השהייה ייגרם נזק לדירה (או לפריטים שבה) אשר יוכח בתמונה שתתקבל ע"י בעלי הדירה או מי מטעמו, יחויבו הלקוחות מיד עם קבלת סכום הנזק, בהתאם לדיווח שנקבל מבעלי הדירה או מי מטעמו.
דמי ביטול - בולגריה קיץ 2021
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 100€ לנוסע
ביטול 60 עד 31 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 45% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 30 עד 16 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה – 75% מעלות החבילה לנוסע
ביטול 15 ימי עבודה (ללא ימי שבת וראשון) עד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע
בכל סוגי החופשות, במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין ובנוסף את עלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל ביטול.
מוסכם שביטול חופשה יכנס לתוקפו עם קבלת הודעת ביטול במשרדי חברת "פינגווין" בכתב בלבד וחתום ע"י הלקוח אם בדוא"ל, בפקס' ו/או במכתב, וזאת עד השעה 12:00. הודעה ביטול שתשלח לחברת פינגווין לאחר השעה 12:00 תיחשב כאילו התקבלה ביום העסקים שלמחרת. באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדינו ולקבל על כך אישור בכתב.
ביטול ו/או שינוי שישלח לחברת פינגווין ביום שבת/ראשון, יחשב כאילו נעשה ביום העבודה העוקב (לצורף קביעת דמי שינוי/ביטול).
במקרה של ביטול חופשה שנדחתה לתאריך מאוחר יותר בשל בקשת הלקוחות, דמי הביטול יחושבו לפי מועד ההזמנה המקורית.
ביטוח סעיף קורונה למזמינים בולגריה לקיץ 2021 (כלול בחבילה!)
במקרה של דרישת בידוד של 14 ימים לחוזרים לישראל מצרפת, או למגיעים לצרפת מישראל, ניתן יהיה לבטל את החופשה עד יומיים לפני מועד היציאה בעלות של 75€ בלבד לאדם לנרשמים עד 15.05.2021 ובעלות של 100€ לאדם לנרשמים החל מ- 16.03.2021! במקרה של ביטול, ההחזר יבוצע מיד עם קבלת ההחזר מהספקים השונים.
ביטול בשל קורונה (או נגיף אחר), יהיה ניתן להעביר לחברה בכתב, החל מארבעה ימי עסקים לפני מועד החופשה ועד שני ימי עסקים לפני מועד היציאה.
ללא קשר, אנו ממליצים להזמין ביטוח רפואי הכולל הגנת קורונה, מיד עם ביצוע ההזמנה.
דמי ביטול - טיסות בלבד
דמי ביטול מרגע ביצוע ההזמנה ועד 46 ימי עבודה (לא כולל שבת וראשון) לפני הטיסה 150 יורו
45-31 ימי עבודה (לא כולל שבת וראשון), % 50 דמי ביטול
30 ימי עבודה (לא כולל שבת וראשון) ועד יום היציאה 100% דמי ביטול
ביטול הזמנות במסגרת החוק להגנת הצרכן (עסקת מכר מרחוק)
להלן תקציר של חוק הגנת הצרכן. לעיון בכל החוק וסעיפיו אנו ממליצים לפנות לאתרי האינטרנט הממשלתיים המציגים את החוק במלואו.
בהתאם להוראות סעיף 14(ג)(ו) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן – "החוק"): "ימים שאינם ימי מנוחה" -ימי עבודה שהינם ימי חול, לא כולל שבת/חג ויום שישי/ערב חג עד השעה 10:00.
"עסקת מכר מרחוק" - התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות בין צרכן לעוסק, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.
בהתאם להוראות סעיפים 14ג(ג) ו-(ד)(2) לחוק, יהיה הצרכן רשאי לבטל כל הזמנה בתחום התיירות והנופש בתוך 14 ימים מיום עריכת העסקה, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים, לפי המאוחר, אם מועד ביטול העסקה אינו בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. בתנאים אלו, דמי הביטול של הצרכן לא יעלו על 5% ממחיר השירות או העסקה, או 100 ₪, לכל מזמין בנפרד, לפי הנמוך מבניהם.
על פי סעיף 6 א'(12) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), האמור לא יחול על שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל, לרבות טיסות המשך לטיסות שיצאו מישראל הניתנות באמצעות חברת תעופה אחרת וחבילות נופש מחוץ לישראל.
לצורך הפרדת השירותים הניתנים מהארץ (טיסה) מדמי הביטול, במקרה של ביטול עסקה במסגרת החוק להגנת הצרכן, יחושבו הטיסות לפי הפירוט הבא:
יעדי אירופה – €350 , יעדי מזרח אירופה ורוסיה – €220 , יעדי אמריקה רבתי €1000 , כל יתר היעדים 15% מעלות החבילה.
בעסקאות בהן יש מספר נוסעים, דמי הביטול ייחשבו לכל נוסע כעסקה נפרדת.
בהתאם לחוק, על כל בקשת ביטול להישלח באי מייל, פקס או מכתב רשום, הביטול יכנס לתוקפו ביום קבלת בקשת הביטול וזאת בתנאי שנמסר ללקוח אישור קבלת הבקשה מפינגווין.
דמי טיפול
דמי טיפול המחויבים בחלק מהמוצרים אותם מציעה החברה, מייצגים את עלות הטיפול בהזמנה ואינם חלק ממחיר כרטיס הטיסה או החבילה אשר נרכשה דרך החברה.
תשלום בגין הזמנה במזומן או העברה בנקאית
לקוחות אשר ציינו בהזמנה שברצונם לבצע העברה בנקאית ו/או מסירת מזומן (בכפוף לחוק המזומן) ימסרו את פרטי כרטיס האשראי לסוכן/ת המטפל/ת בעת ביצוע ההזמנה.
מכרטיס האשראי תחויב מקדמה בסך 100 יורו לאדם. השלמה ל-100% מסך העסקה יש להעביר עד שבוע מיום חיוב המקדמה. יש לשלם את מלוא הסכום מעבר למקדמה עם אישור ההזמנה ולא יאוחר משבוע לאחר מכן.
במקרה של אי תשלום בהתאם למועדים הנ"ל, יחויב האשראי בו חויבה המקדמה ב-3 תשלומים ללא ריבית באופן אוטומטי וללא הודעה מראש (במקרה של אשראי שלא מאפשר חיוב בתשלומים - הסכום יחויב באופן אוטומטי בתשלום אחד).
במקרה של הפקדה / תשלום בשקלים, יש לברר עם המשרד, טרם ביצוע התשלום,
את הסכום בשקלים ע"פ שער העברות והמחאות גבוה נכון ליום ביצוע התשלום.
הפרשי שער הנובעים מאי התאמה בשערי המט"ח יגבו באופן אוטומטי מכרטיס האשראי בו חויבה המקדמה.
במקרה של העברה בנקאית/הפקדת מזומן לחשבון פינגווין, חובה לשלוח העתק אישור של הבנק למייל של הסוכן המטפל או לפקס מס' 04-8557723 ולוודא טלפונית קבלת הפקס.
יש לציין על גבי הטופס בצורה ברורה את מספר הזמנה בפינגווין. על הלקוח לחתום על טופס אישור לפני קידום ההזמנה. הטופס ישלח ללקוח ע"י הסוכן המטפל/נציג של חברת פינגווין.
טיסות
במסגרת חבילות הנופש מוצעות טיסות סדירות או טיסות שכר.
הזמנים וימי הטיסות עלולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת, ובמסגרת חוק שירותי התעופה.
במקרה של איחורים/ביטולי טיסות, יהיו זכאים הלקוחות לפיצוי עפ"י חוק שירותי התעופה.
שינוי שעת הטיסה בהודעה מראש ולא פחות מ- 12 שעות לפני מועד ההמראה לא יחשב כעיכוב.
זמני הטיסה מ/אל ישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין ביכולתה של פינגווין להבטיח את השעות הנקובות בעת ביצוע ההזמנה.
חברת פינגווין מתחייבת להביא את הנוסעים ליעדם הסופי ללא התחייבות לנתיב הטיסה ו/או חברת התעופה.
טיסות אחרות
זמני ותנאי הטיסות משתנים מחברה לחברה. זמן הטיסה כפי שידוע לנו, מפורסם במסגרת החבילות המופיעות באתר.
באם זמן הטיסה לא מופיע, אנא פנה למשרד לקבלת פרטים.
מדיניות הטסת הכבודה וציוד ספורט (ספורט חורף ואופניים) משתנה מחברה לחברה. לקבלת פרטים נוספים אנא פנה למשרד.
העברות
בחבילות הכוללות העברות, העברות אינן פרטיות (אלא אם הוזמנו העברות פרטיות),
ואינן ישירות משדה התעופה למלון/דירות, אלא מתבצעות באמצעות אוטובוס/מיניבוס האוסף/מפזר את הלקוחות במספר אתרים/בתי מלון. לעתים נדרשים הנוסעים לעבור לרכב אחר במהלך הנסיעה (FEEDER). משך הנסיעה משתנה והוא מותנה, במזג האוויר ומצב התנועה בדרכים. במקרה של עיכוב מעבר לסביר, הלקוחות מתבקשים ליידע את ספק ההעברות שפרטיו מצוינים על גבי השובר, או ליידע את חברת פינגווין.
שליחת אי מיילים
החברה תעביר ללקוחותיה את כל המידע דרך דואר אלקטרוני אותו ציינו בעת יצירת הקשר עם החברה. המידע יכול להיות הצעת מחיר, העתק של ההזמנה שבוצעה, מידע כללי לפני החופשה, הטבות המגיעות ללקוח לפני או אחרי החופשה, משוב או כל מידע אחר שהחברה מצאה לנכון להעביר ללקוחות.
לקוחות אשר לא מעוניינים לקבל את המידע המועבר אליהם בדוא"ל, מתבקשים לציין זאת בפני מחלקת שירות לקוחות בדוא"ל: cs@pingwin.co.il ולקבל על כך אישור חוזר בכתב. ללא אישור חוזר בכתב, הבקשה לא תהיה בתוקף.
מס מקומי
באתרי סקי רבים נהוג לגבות מהתיירים מס מקומי, מס זה לא נגבה על ידי חברת פינגווין בארץ, ואינו חלק מהשירותים בגינם שילמו הלקוחות, גובה המס המקומי נע בסביבות 1.5-3.5 יורו לאדם ליום. יש לשלם את המס ישירות במלון בית דירות.
חדרים זוגיים (DBL / TWN)
בבתי מלון רבים ישנם בחדרים הזוגיים שתי מיטות יחיד נפרדות או מיטה אחת כפולה.
אין כל אפשרות להבטיח מראש ואין המארגנים אחראיים לסידור המיטות בחדר וטיבם.
נזקים וביטוחים
על הנוסע חלה החובה לבטח עצמו בפוליסת ביטוח בריאות ומטען.
חברת "פינגווין" אינה אחראית לנזקים הנגרמים לנוסע כתוצאה מתאונה, מחלה, רשלנות הנוסע, נזק למטען, גנבה, אבדה והוצאות רפואיות. במידה ויחליט הנוסע להקדים את חזרתו מכל סיבה שהיא, יהיה זה באחריות הבלעדית של הנוסע.
חברת "פינגווין" אינה אחראית להחזרים כלשהם של שירותים שלא נוצלו ע"י הנוסע מכל סיבה שהיא. ואינה אחראית לנזקים שיגרמו לנוסע כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק מטען או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם לנוסע במהלך החופשה.
ביטולים
המארגנים רשאים לבטל כל חופשת סקי המופיעה באתר האינטרנט אם מספר משתתפים אינו מצדיק את ביצועה או מכל שיקול אחר. במקרים אלו תוצע לנוסע חופשה חלופית בתאריך או ביעד אחר, או לחלופין החזר כספי בהתאם לתשלום ששולם בפועל ע"י הנוסע וללא כל פיצוי כספי.
זיכויים והחזרים
פחות מ-14 ימים טרם היציאה לא יוחזרו כספים עבור כל חלק מהחבילה לרבות שיעורי סקי, השכרת ציוד, סקי פס, ארוחות, כניסה לאטרקציות וכיו"ב.
החזר כספי
כל החזר כספי ללקוחות ומכל סיבה שהיא, יוחזר ללקוח אם בהעברה בנקאית ואם בהחזר דרך כ. האשראי בקיזוז 15€ דמי טיפול.
ביטול חופשות
לחברה תעמוד הזכות לבטל חופשה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, ליעד אשר יש בו חשש להתגברות מגיפה או חשש להידבקות רחבה של נגיף, זאת אף בטרם התקבלה החלטה ממשלתית כל שהיא בישראל ו/או ביעד החופשה. במקרה שתתקבל החלטה כזו, על החברה יהיה להשיב ללקוחות את מלוא עלות החופשה למעט דמי טיפול בסך 15€ לאדם.
ביטול חופשה שבוצע בשל ביטול טיסה, סגירת מלון ו/או סגירת אתר סקי בשל התפשטות נגיף או מכל סיבה אחרת, יחייב את החברה להשיב ללקוחות את מלוא עלות החופשה למעט דמי טיפול בסך 15€ לאדם, זאת מיד עם קבלת ההחזר מהספקים השונים.
הערות חשובות
במידה ונתקלתם בזמן שהותכם בחו"ל בבעיה כלשהי הקשורה לשהותכם ולחבילה אותם רכשתם באמצעות פינגווין שירותי תיירות, עליכם ליידע את המלון ואת הסוכן בארץ, בזמן אמת. בתי מלון רבים כמו גם נותני שירותים אחרים לא ייבדקו את טענות הנוסעים במידה ולא דווח על התקלה בזמן אמת. ימי עבודה יחשבו כל אחד מהימים למעט שבת, ראשון, ערבי חג וחג.
הדרכת סקי/סנובורד בבתי הספר באתרי הסקי
חברת "פינגווין" אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה, מספר גולשים בקבוצה או כל נושא אחר של בית הספר לסקי/סנובורד המקומי.
לרבות טיב ההדרכה ומספר שעות ההדרכה, כל נושא ההדרכה הנו באחריותו הבלעדית של בית הספר המקומי לסקי/סנובורד.
שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
בית הספר לסקי יכול להחליט משיקולים מקצועיים או אחרים שאין באפשרותו להעניק ללקוח את השירות המובטח בחלק מהשעות או בכולם.
השכרת ציוד סקי/סנובורד
יתכן שלא יתאפשר לחנות השכרת הציוד בחו"ל לספק את ציוד הסקי או הסנובורד שהוזמן ושולם מראש, אם מסיבת אי יכולת התאמת ציוד בשל מידות לא זמינות, או מחסור בציוד או מכל סיבה אחרת ובתנאי שלא הייתה ידועה לפינגווין מראש. במקרה זה יזוכה הלקוח בעלות השכרת הציוד ששולם לפינגווין ויופנה להשכרת ציוד באופן עצמאי באחת החנויות האחרות באתר הסקי. אין פינגווין יכולה להתחייב מראש על אספקת ציוד הסקי או הסנובורד, בעיקר בשל העובדה שמדובר בנותן שירות חיצוני.
קבוצות הדרכת סקי בעברית
כל הנרשמים לקבוצות ההדרכה בעברית מחויבים להיות חברים בעמותת POWDER SKI CLUB , הרישום לעמותה מבוצע עם ביצוע ההזמנה ואינו כרוך בתשלום כל שהוא.
בקבוצות ההדרכה בעברית מינימום 7 גולשים בקבוצה באותה רמת גלישה.
במקרה של ביטול קבוצה עקב מיעוט גולשים באותה רמה, יקבל הלקוח זיכוי עבור ההדרכה או לחלופין הדרכה מקומית. שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
צירוף מפעילה חברתית לקבוצות הסקי בעברית בכפוף למינימום 25 ילדים מתחת לגיל 11.
קבוצות בליווי צוות ישראלי
קבוצות המודרכות על ידי מדריך סקי מקומי בליווי מתורגמן ישראלי. הסמכות המקצועית הנה בידי מדריך הסקי המקומי בלבד. חברת "פינגווין" אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה, מספר גולשים בקבוצה או כל נושא אחר של בית הספר לסקי/סנובורד המקומי. בית הספר לסקי יכול להחליט משיקולים מקצועיים או אחרים שאין באפשרותו להעניק ללקוח את השירות המובטח בחלק מהשעות או בכולם.
שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
כבודה ושונות בנושא הטיסה
בשל העובדה שלכל חברת תעופה יש תנאים, חוקים ומגבלות שונות, הן מבחינת המשקל המותר לכבודה והן מבחינת הטסת ציוד ספורט, יש לקבל מהסוכן/ת המטפל/ת תנאים ספציפיים לטיסה שרכשתם בעת ביצוע ההזמנה.
קבלה ופינוי של חדרים, דירות או וילות
בשל העובדה ששעות קבלת / פינוי חדרים משתנה ממקום אירוח אחד למשנהו, יש לוודא קבלת שעות אלו מהסוכן/ת המטפל/ת בעת ביצוע ההזמנה.
סמכות שיפוט
מוסכם ע"י הצדדים שסמכות שיפוט בכל הנוגע ליחסי הנוסע והמארגנים, תהא לבתי המשפט בעיר חיפה בלבד.
דמי ביטול כללי
בכל סוגי החופשות, במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין ובנוסף את עלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל ביטול. ביטול ו/או שינוי שישלח לחברת פינגווין ביום שבת/ראשון, יחשב כאילו נעשה ביום העבודה העוקב (לצורף קביעת דמי שינוי/ביטול).
תוקף דרכון ואשרות
על הלקוח לוודא כי הדרכון שברשותו בתוקף לחצי שנה לפחות ממועד היציאה ולשלוח צילומי דרכון עפ"י בקשת סוכן/ת הנסיעות, כל בעיה הנגרמת מהעובדה שלקוח בחר שלא לשלוח צילומי דרכון הנה באחריות הלקוח בלבד. על הלקוח לוודא שיש ברשותו כל אשרה ו/או מסמכים הדרושים ליציאתו מהארץ וכניסתו לארץ היעד. חברת "פינגווין" אינה אחראית על נושאים אלו.
הערה בנוגע ללקוחות בעלי זיכוי מעונת 2020 בעקבות משבר הקורונה:
במקרה של ביטול הזמנה בה היה שימוש בזיכוי, חיוב דמי הביטול יהיה מהסכום ששולם בפועל בעת ביצוע ההזמנה החדשה.
במידה והסכום ששולם בפועל אינו מכסה את גובה דמי הביטול, יתרת עלות הביטול תופחת מהזיכוי שיקבל הלקוח לאחר חלוף 18 חודשים מתאריך היציאה המקורי של החופשה בעונת 2020.
לדוגמה:
עלות חופשה חדשה: 1,000€
גובה זיכוי מעונת קורונה: 650€
שולם בפועל בעת ביצוע הזמנה החדשה: 350€
במקרה של דמי ביטול בסך 150€
200€ יוחזרו במידי (מתוך 350€ ששולמו בפועל) ואת הזיכוי במלואו (650€) יקבל בתום 18 חודשים מתאריך היציאה המקורי של החופשה בעונת 2020.
במקרה של דמי ביטול בסך 60% (שהם 600€)
350€ ששולמו בפועל לא יוחזרו, ויתרת דמי הביטול (250€) תופחת מהזיכוי בתום 18 חודשים מתאריך היציאה המקורי של החופשה בעונת 2020 (יוחזרו בפועל 400€ במקום 650€).
תנאים למימוש זיכוי (קורונה/סקי 2020)
נהלים לבעלי זיכוי כספי עתידי
לפי מחזורי יציאה בחודשי מרץ-אפריל 2020
מחזורי פורים כל היעדים
יעדי בולגריה – 11.03, 13.03
יעדי אנדורה – 13.03
סוצ'י – 12.03, 15.03, 19.03, 22.03
יעדי אוסטריה– 14.03
יעדי צרפת – 14.03, 21.03, 28.03, 04.04, 11.04
1 .הזיכוי אישי ואינו ניתן להעברה.
2 .זיכוי עתידי לעונת הסקי 2021/2020 אפשרי לאותו מלון בו הייתם אמורים להתארח.
3 .מועד היציאה האחרון שניתן למימוש הזיכוי, הינו מועד היציאה האחרון, כפי שמוצג באתר האינטרנט של החברה, במועד ביצוע ההזמנה ובכפוף לאישור בית המלון .
4 .אי שימוש בזיכוי עפ"י המפורט מכל סיבה שהיא, משמעו ויתור על הזיכוי. (למעט לקוחות אוסטריה וצרפת ממחזורי 14.03 והלאה, אשר באי מימוש הזיכוי בעונת הסקי 2021, יקבלו את גובה הזיכוי כהחזר, 18 חודשים מיום ביטול החופשה המקורית).