אחריות
השירותים המפורטים באתר זה כפופים לתנאים ולמגבלות המפורטים להלן,
רישום של נוסע לאחת מהחבילות או חלקן המוצעות באתר האינטרנט, מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים ומגבלות אלו. ידוע לנוסע שתנאים ומגבלות אלו מהווים תנאי לחוזה ההתקשרות בינו לבין המארגנים ואף מחייבים אותו.
כל השירותים אותם מציעה חברת "פינגווין", הנם שירותים הניתנים ע"י גוף שלישי, ופינגווין נחשבת כשליח עבור הנוסע או מטעמו כגורם מקשר, בכפוף לתנאים ולתעריפים שעל פיהם פועלים הגופים המארגנים והניתנים לשינוי עפ"י החלטתם.
מילוי פרטים אישיים והזנת פרטי אשראי
הזמנות שנשלחו ללקוחות הרשומים בהזמנה, יכנסו לתוקף רק לאחר השלמת כל פרטי הנוסעים, הזנת פרטי אשראי לחיוב וסיכום הזמנה שנשלח לאי מייל הלקוחות.
הזמנות בהם לא מולאו פרטים אישיים ע"י חלק מהנוסעים מכל סיבה שהיא ביום שליחת ההזמנה, יבוטלו אוטומטית, ומסגרת האשראי שהוחזקה לנוסעים אשר מילאו את הפרטים תשוחרר.
במקרה של בעיה בהזנת הפרטים, יש ליצור קשר מידי עם מרכז ההזמנות, או לשלוח אי מייל עם פירוט הבעיה ל- op@pingwin.co.il.
למען הסר ספק, לא יהיה ניתן לשחזר הזמנה שבוטלה בשל אי מילוי פרטים ע"י אחד או יותר מהנוסעים בהזמנה, ויהיה על כל הנוסעים לבצע הזמנה חדשה, בתנאים ובמחירים שיופיעו באתר במועד הזנת ההזמנה החדשה.
תשלום עבור הזמנה
הזמנה תועבר לבית המלון ו/או לספקים השונים בחו"ל, אך ורק לאחר מסירת פרטי אשראי. חיוב הלקוח יתבצע עם אישור ההזמנה ע"י כל הספקים בארץ ובחו"ל, עפ"י תנאי התשלום שבחר הלקוח עם ביצוע ההזמנה.
אי מסירת פרטי אשראי ו/או ביצוע תשלום בפועל על ידי הלקוח עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, משמעו ביטול ההזמנה ע"י הלקוחות ולא תישלח כל התראה על כך.
במקרה שבו לא הושלם כל סכום ההזמנה מכל סיבה שהיא, תעמוד לרשות החברה האפשרות לבטל את ההזמנה ואת כל הנוסעים הרשומים בה, זאת במתן התראה של 24 שעות שתישלח לאי מייל הרשום בהזמנה (זאת ללא צורך באישור קבלת האי מייל) או בשיחה טלפונית. במקרה זה, בשל העובדה שהחברה נאלצה לבטל את ההזמנה, יחויבו הנוסעים בדמי ביטול רגילים.
ביטול חיוב לאחר ביצוע תשלום
ביטול חיוב לאחר ביצוע תשלום לטובת החלפת אמצעי תשלום ו/או שינוי מספר התשלומים, כרוך בדמי טיפול של 30 יורו.
דמי ביטול – חופשות סקי 2025 – למזמינים במבצע הפרי סייל בלבד עד 23.05.24 כולל
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 75 ימי עסקים לפני מועד החופשה ללא דמי ביטול. המקדמה בסך 200€ לנוסע/ת לא תוחזר, ותישמר כזיכוי על שם הנוסע/ת למימוש בהזמנת חופשת קיץ 2025 וחורף 2026 ממגוון מוצרי פינגווין.
ביטול עד 61 ימי עסקים לפני מועד החופשה – 200€ לנוסע/ת.
ביטול 60 עד 31 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 45% מעלות החופשה לנוסע/ת.
ביטול 30 עד 16 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 65% מעלות החופשה לנוסע/ת.
ביטול 15 עד 8 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 80% מעלות החופשה לנוסע/ת.
ביטול 7 ימי עסקים עד יום היציאה לחופשה – 100% מעלות החבילה לנוסע/ת.
במקרה של ביטול חבילה בשילוב טיסות לואו קוסט (איזי ג'ט, טראנס אוויה, ריינאייר וכו'), עלות הטיסה תהיה בדמי ביטול מלאים בכל שלב! דמי הביטול על יתר עלות החבילה, יהיו לפי המפורט מעלה (טיסת איזי ג'ט לז'נבה בעלות ביטול של 475€ לנוסע).
** תנאי ביטול חריגים של מלונות בודדים, אשר הובאו לידיעת הלקוחות ואושרו על ידם, מבטלים דמי ביטול אלו.
דמי ביטול כלליים - חבילות סקי
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 250€ לנוסע.
ביטול 60 עד 31 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 45% מעלות החופשה לנוסע/ת.
ביטול 30 עד 16 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 65% מעלות החופשה לנוסע/ת.
ביטול 15 עד 8 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 80% מעלות החופשה לנוסע/ת.
ביטול 7 ימי עסקים עד יום היציאה לחופשה – 100% מעלות החבילה לנוסע/ת.
במקרה של ביטול חבילה בשילוב טיסות לואו קוסט (איזי ג'ט, טראנס אוויה, ריינאייר וכו'), עלות הטיסה תהיה בדמי ביטול מלאים בכל שלב! דמי הביטול על יתר עלות החבילה, יהיו לפי המפורט מעלה (טיסת איזי ג'ט לז'נבה בעלות ביטול של 475€ לנוסע).
** תנאי ביטול חריגים של מלונות בודדים, אשר הובאו לידיעת הלקוחות ואושרו על ידם, מבטלים דמי ביטול אלו.
דמי ביטול - חבילות סקי 2024 / הזמנות במעמד הרשמה מוקדמת
תנאי ביטול ללקוחות אשר הזמנתם בוצעה עד 20.06.2023
100€ לאדם עד 75 עסקים לפני מועד החופשה
ביטול אשר יתבצע פחות מ- 75 ימי עסקים, בכפוף לתנאי הביטול הרשומים מטה.
החלפת שם ללא עלות עד 45 ימי עסקים לפני מועד החופשה.
תנאי ביטול ללקוחות אשר הזמנתם בוצעה בין 21.06.2023 ועד 01.11.2023
125€ לאדם עד 75 ימי עסקים לפני מועד החופשה
ביטול אשר יתבצע פחות מ- 75 ימי עסקים, בכפוף לתנאי הביטול הרשומים מטה.
החלפת שם ללא עלות עד 75 ימי עסקים לפני מועד החופשה. (למעט הזמנות שבוצעו בין 21.06.2023 ועד 01.08.2023 - 60 ימי עסקים לפני מועד החופשה)
דמי ביטול - חופשות קיץ וחורף במועדוני קלאב מד
הזמנת חופשה בקלאב מד, כפופה לתנאים הכלליים ודמי הביטול/שינוי המופיעים באתר האינטרנט של קלאב מד בכתובת www.clubmed.co.il
דמי ביטול - בולגריה קיץ
ביטול מרגע ביצוע ההזמנה עד 61 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 150€ לנוסע.
ביטול 60 עד 31 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 45% מעלות החבילה לנוסע.
ביטול 30 עד 16 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 75% מעלות החבילה לנוסע.
ביטול 15 ימי עסקים עד יום היציאה – 100% מעלות החבילה לנוסע.
תנאי ביטול חופשה – כללי
ביטול חופשה יכנס לתוקף עם קבלת טופס ביטול רשמי, אותו יש למלא באתר האינטרנט של החברה
בלחיצה כאן.
הודעת ביטול שתשלח לחברת פינגווין לאחר השעה 12:00, תיחשב כאילו נשלחה ביום העסקים שלמחרת. באחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדינו ולקבל על כך אישור בכתב.
כל ביטול של נוסע אחד מתוך חדר/דירה גורר ביטול של כל הנוסעים בהזמנה ועל כל הנוסעים יהיה לשלם דמי ביטול בכפוף לתנאי דמי הביטול להזמנתם.
במקרה של ביטול ע"י נוסע אחד או יותר מתוך מספר נוסעים מאושרים בהזמנה, יישאו המבטלים בעלות דמי הביטול כמצוין, ובנוסף את עלות השינוי בהזמנה ליתר הנוסעים, זאת במידה והייתה השפעה על המחיר של יתר הנוסעים בשל הביטול.
דמי ביטול חריגים שהובאו לידיעת הלקוח ואושרו, מבטלים את דמי הביטול הכלליים.
ימי ראשון ושבת, כמו גם ערבי חג וחג, אינם נחשבים לימי עסקים.
דמי ביטול - טיסות בלבד
מרגע ביצוע ההזמנה ועד 46 ימי עסקים לפני מועד היציאה - 250 יורו לנוסע.
ביטול 45 עד 31 ימי עסקים לפני מועד היציאה – 50% מעלות הטיסה לנוסע.
ביטול 30 ימי עסקים עד יום היציאה - 100% דמי ביטול.
עמלת סליקה / עמלת ביטול עסקה / עמלת ביצוע החזר כספי
בעת ביטול חופשה, יופחתו מסכום ההחזר העמלות הכרוכות בביצוע הפעולה, כמו גם עמלת סליקת כ. האשראי שנגבתה ע"י חברות האשראי.
תשלום עבור מוצרים נלווים בעת ביטול הזמנה
במקרה של ביטול הזמנה/חופשה, שבמסגרתה הוזמן ושולם ע"י הלקוחות מוצר כמו חליפה תרמית, גרבי סקי, תיק גב או תרומה לעמותת ארז, או כל מוצר אחר, תקוזז עלות המוצרים מסכום ההחזר המגיע ללקוחות.
כתנאי לקבלת השובר ו/או המוצרים, מאשרים הלקוחות לחייבם בעלות המוצרים לפי הפירוט מטה, זאת במקרה של ביטול חופשה.
למען הסר ספק, ניתן להחזיר מוצרים שנאספו מהיבואן, עד 14 ימים מיום האיסוף ובאריזתם המקורית בלבד.
איסוף המוצרים יהיה בנשר ו/או ברשפון ו/או בכל נקודה אחרת שיציין בפניכם היבואן.
חליפה תרמית + 3 זוגות גרבי סקי – 300 ₪
השכרת חליפת סקי - 350 ₪
חליפה תרמית + כפפות סקי – 350 ₪
כפפות סקי + משקפי סקי + השכרת חליפה – 450 ₪
כפפות סקי + השכרת חליפת סקי – 350 ₪
תיק גב מקצועי לסקי OUTDOOR 16 ליטר – 300 ₪
יתר המוצרים אשר אינם מפורטים, הינם בעלות 350 ₪.
דמי שינוי
דמי שינוי בסך 75€ לאדם יחולו על לקוח שהזמנתו אושרה וברצונו לשנות תאריך ו/או מלון ו/או להחליף שם, זאת במידה ובקשת השינוי הוגשה עד 90 ימי עסקים (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה, זאת בנוסף להפרש הקיים (במידה וקיים) בין החבילות, ובתנאי שיש מקום בתאריך/מלון הנבחר ובתנאי שהמלון שבו הוזמנו החדרים מאפשר שינוי מועד.
פחות מ-90 ימי עסקים (ללא ימי שבת וראשון) לפני מועד היציאה - לא ניתן לבצע שינוי תאריך/מלון כלל! (שינוי שכזה יחשב כביטול ההזמנה לפי תנאי הביטול הנ"ל והזמנה חדשה למועד/מלון אחר)
ביטול הזמנות במסגרת החוק להגנת הצרכן (עסקת מכר מרחוק)
להלן תקציר של חוק הגנת הצרכן. לעיון בכל החוק וסעיפיו אנו ממליצים לפנות לאתרי האינטרנט הממשלתיים המציגים את החוק במלואו.
בהתאם להוראות סעיף 14(ג)(ו) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן – "החוק"): "ימים שאינם ימי מנוחה" -ימי עבודה שהינם ימי חול, לא כולל שבת/חג ויום שישי/ערב חג עד השעה 10:00.
"עסקת מכר מרחוק" - התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות בין צרכן לעוסק, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.
בהתאם להוראות סעיפים 14ג(ג) ו-(ד)(2) לחוק, יהיה הצרכן רשאי לבטל כל הזמנה בתחום התיירות והנופש בתוך 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה (למעט אזרחים ותיקים מעל גיל 65 להם ניתנת האפשרות לבטל עד 4 חודשים מיום ביצוע ההזמנה, בכפוף לתנאים הרשומים מטה), או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים, לפי המאוחר, אם מועד ביטול העסקה אינו בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. בתנאים אלו, דמי הביטול של הצרכן לא יעלו על 5% ממחיר השירות או העסקה, או 100 ₪, לכל מזמין בנפרד, לפי הנמוך מבניהם.
על פי סעיף 6 א'(12) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), האמור לא יחול על שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל, לרבות טיסות המשך לטיסות שיצאו מישראל הניתנות באמצעות חברת תעופה אחרת וחבילות נופש מחוץ לישראל.
לצורך הפרדת השירותים הניתנים מהארץ (טיסה) מדמי הביטול, במקרה של ביטול עסקה במסגרת החוק להגנת הצרכן, יחושבו הטיסות לפי הפירוט הבא:
יעדי אירופה – €350 , יעדי מזרח אירופה ורוסיה – €220 , יעדי אמריקה רבתי €1000 , כל יתר היעדים 15% מעלות החבילה.
בעסקאות בהן יש מספר נוסעים, דמי הביטול ייחשבו לכל נוסע כעסקה נפרדת.
תשלום בגין הזמנה במזומן או העברה בנקאית
לקוחות אשר ציינו בהזמנה שברצונם לבצע העברה בנקאית ו/או מסירת מזומן (בכפוף לחוק המזומן) ידרשו להזין פרטי אשראי במעמד ביצוע ההזמנה לצורך חסימת מסגרת בלבד בכרטיס האשראי.
יש לבצע תשלום מלוא סכום ההזמנה עד שלושה ימים מיום אישור ההזמנה ולשלוח לסוכן המטפל העתק ביצוע ההעברה.
עם קבלת אישור ביצוע התשלום, תשוחרר מסגרת האשראי תוך מספר ימים, בכפוף לזמן הטיפול של חברת האשראי.
במקרה של אי תשלום בהתאם למועדים הנ"ל, יחויב האשראי בו חויבה המקדמה ב-3 תשלומים ללא ריבית באופן אוטומטי וללא הודעה מראש (במקרה של אשראי שלא מאפשר חיוב בתשלומים - הסכום יחויב באופן אוטומטי בתשלום אחד).
במקרה של הפקדה / תשלום בשקלים, יש לברר עם המשרד, טרם ביצוע התשלום,
את הסכום בשקלים ע"פ שער העברות והמחאות גבוה נכון ליום ביצוע התשלום.
הפרשי שער הנובעים מאי התאמה בשערי המט"ח יגבו באופן אוטומטי מכרטיס האשראי בו חויבה המקדמה.
טיסות
במסגרת חבילות הנופש מוצעות טיסות סדירות או טיסות שכר.
הזמנים וימי הטיסות עלולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת, ובמסגרת חוק שירותי התעופה (הישראלי או האירופאי בכפוף לחברת התעופה). במקרה של איחורים/ביטולי טיסות, יהיו זכאים הלקוחות לפיצוי עפ"י חוק שירותי התעופה (הישראלי או האירופאי בכפוף לחברת התעופה).
שינוי שעת הטיסה בהודעה מראש, ולא פחות מ-12 שעות לפני מועד ההמראה, לא יחשב כעיכוב.
חברת פינגווין אינה אחראית על איחורים או ביטולי טיסה מצד חברת התעופה, ותפעל למצוא פתרון הולם, זאת במסגרת עלות הטיסה המקורית. חלק מחברות התעופה (בעיקר לואוקוסט) מחייבות במקרה של בעיה, טיפול ישיר מול הלקוחות ולא דרך המשרד שהזמין את המושבים בטיסה.
חברת פינגווין מתחייבת להביא את הנוסעים ליעדם הסופי, אם בטיסה ישירה ואם בטיסת המשך, ללא התחייבות לנתיב הטיסה ו/או חברת התעופה.
באחריות הלקוח להתעדכן בשעת הטיסה הסופית כ-24 שעות לפני מועד ההמראה, אם ישירות מול חברת התעופה ואם במידע המוצג ברשות שדות התעופה, ולהגיע לפחות שלוש שעות לפני מועד ההמראה. אי הגעה לטיסה בזמן וההשלכות מכך, יהיו באחריות הנוסע בלבד.
נהלים, אחריות וכבודה בכפוף לתנאי חברת התעופה, כפי שמופיע באתר האינטרנט של חברת התעופה.
מדיניות הטסת הכבודה וציוד ספורט (ספורט חורף ואופניים) משתנה מחברה לחברה. לקבלת פרטים יש לפנות לסוכן/ת המטפל/ת.
בחלק מהטיסות בחופשות שמציעה החברה יש כריך, ובחלק מהטיסות (לואקוסט) לא מוגש כריך. יש לברר זאת טרם ביצוע ההזמנה.
בקשה לכריך טבעוני ו/או נטול גלוטן יש לציין במקום השמור להערות עם ביצוע ההזמנה ולא יאוחר מ-14 ימים לפני מועד הטיסה, וזאת בכדי להעביר את הבקשה בזמן לחברת התעופה. למרות האמור לצערנו לא ניתן להבטיח כריך טבעוני ו/או נטול גלוטן במהלך הטיסה, ואנו מציעים להיערך לכך מראש.
הטסת ציוד סקי / ספורט
הטסת ציוד ספורט הינה באחריות הנוסעים, בכפוף לנהלי חברות התעופה, והמשקלים/גדלים/נפחים אותם חברות התעופה מציגות באתרי האינטרנט שלהן ו/או המוצגות באתר החברה.
אתרי סקי / תנאי גלישה / מזג אוויר
החברה אינה אחראית על תנאי הגלישה באתר הסקי, הימצאות שלג באתר הסקי, כמו גם מספר מעליות הסקי שהנהלת האתר בחרה להפעיל במועד החופשה, או מהפסד ימי גלישה בשל מזג אוויר. זאת בשל העובדה שלחברה אין כל שליטה על כך. לכיסוי מקרים אלו, אנו ממליצים להזמין ביטוח רפואי מתאים, מיד עם ביצוע ההזמנה.
העברות
בחבילות הכוללות העברות, העברות אינן פרטיות (אלא אם הוזמנו העברות פרטיות),
ואינן ישירות משדה התעופה למלון/דירות, אלא מתבצעות באמצעות אוטובוס/מיניבוס האוסף/מפזר את הלקוחות במספר אתרים/בתי מלון. לעתים נדרשים הנוסעים לעבור לרכב אחר במהלך הנסיעה.
הודעה בדבר שעת האיסוף, תימסר ללקוחות ערב לפני יום העזיבה. על הלקוחות להמתין בכניסה לבית המלון לפחות 15 דקות לפני מועד האיסוף. לקוחות אשר לא הגיעו בזמן להסעה, יאלצו להגיע עצמאית לשדה התעופה, ללא כל פיצוי כספי על כך.
פנייה ללקוחות
החברה תעביר ללקוחותיה מידע ופרסום דרך דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS או ווטסאפ שציינו בעת יצירת הקשר עם החברה. המידע יכול להיות הצעת מחיר, העתק של ההזמנה שבוצעה, מידע כללי לפני החופשה, הטבות המגיעות ללקוח לפני או אחרי החופשה, משוב או כל מידע אחר שהחברה מצאה לנכון להעביר ללקוחות.
לקוחות אשר לא מעוניינים לקבל את המידע, מתבקשים לציין זאת בפני מחלקת שירות לקוחות בדוא"לcs@pingwin.co.il ולקבל על כך אישור חוזר בכתב. ללא אישור חוזר בכתב, הבקשה לא תהיה בתוקף.
מס מקומי
במלונות רבים נהוג לגבות מהתיירים מס מקומי. מס זה לא נגבה על ידי חברת פינגווין בארץ, ואינו חלק מהשירותים בגינם שילמו הלקוחות. גובה המס המקומי נע בסביבות 1.5-3.5 יורו לאדם ללילה. יש לשלם את המס ישירות במלון / בית דירות.
חדרים זוגיים (DBL / TWN) ו/או חדרים סמוכים ו/או חדרים עם דלת מקשרת ו/או כל בקשה מיוחדת שהועברה למלון
כל בקשה מצד הלקוחות לחדרים מסוימים או חלוקת מיטות בחדרים מועברת למלון באופן רשמי ע"י פינגווין, בחלק מהמקרים אף מתקבל על כך אישור בכתב מהמלון.
למרות זאת, על הלקוחות לקחת בחשבון שיתכן שבפועל בקשתם לא תתממש ע"י המלון מכל סיבה שהיא, ולפינגווין אין כל אחריות ויכולת השפעה על חלוקת חדרים במלון.
נזקים וביטוחים
החברה ממליצה ללקוחות לרכוש פוליסת ביטוח בריאות ומטען מיד עם ביצוע ההזמנה.
חברת "פינגווין" אינה אחראית לנזקים הנגרמים לנוסע כתוצאה מתאונה, מחלה, רשלנות הנוסע, נזק ו/או איבוד מטען, גנבה, אבדה והוצאות רפואיות, או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם לנוסע במהלך חופשתו. במידה ויחליט הנוסע להקדים את חזרתו מכל סיבה שהיא, יהיה זה באחריות הבלעדית של הנוסע.
חברת "פינגווין" אינה אחראית להחזרים כלשהם של שירותים שלא נוצלו או נוצלו חלקית ע"י הנוסע במהלך חופשתו מכל סיבה שהיא.
הפעלת ביטוח אישי
במקרה של ביטול חופשה ו/או חלק ממנה מכל סיבה שהיא, על הנוסע/ת לפנות לחברת הביטוח בה רכש את הפוליסה ולממש את זכותו לקבלת החזר, זאת טרם פנייתו לבקשת החזר מהחברה.
במקרה של קבלת החזר חלקי מחברת הביטוח, תשלים החברה את החלק היחסי לנוסע/ת, זאת עד לסכום הכולל המגיע לו/ה, עפ"י התנאים להזמנה.
בכל מקרה של הפעלת הביטוח, לא יתאפשר החזר כספי כפול על אותו שירות, הן מחברת הביטוח והן מפינגווין.
זיכויים והחזרים
בבקשת ביטול של שירות מסוים מתוך חבילה, שהועברה לחברה פחות מ-14 ימים טרם היציאה, ו/או במקרה של אי ניצול מלא או חלקי של שירות שהוזמן, אושר ושולם, לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי עבור השירות לרבות ביגוד, שיעורי סקי, השכרת ציוד, סקי פס, ארוחות, כניסה לאטרקציות וכיו"ב.
ראשי קבוצות
הטיפול והמידע שנמסר לקבוצות, נמסר לראש הקבוצה, ובאחריותו ליידע בכל הפרטים והתנאים, את כל נוסעי הקבוצה, אשר יהיו מחויבים לכל המידע שנמסר לראש הקבוצה. טרם ביצוע ההזמנה, אנו ממליצים לכל חברי הקבוצה, ליצור קשר עם הסוכן/ת המטפל בקבוצה, ולקבל הבהרות לכל סוגיה שאינה ברורה.
ביטול חופשות בשל כוח עליון
במקרה של ביטול חופשה בשל כוח עליון בלבד, הסכום המגיע ללקוחות ישמר כזיכוי למימוש בהזמנת חופשה עתידית בחברה וללא כל החזר כספי בפועל, זאת לאחר קיזוז דמי ביטול, בהתאם למועד הביטול בפועל ביחס למועד החופשה ובהתאם לתנאי הביטול לחופשה.
כוח עליון, הינו כל סיבה לביטול החופשה, שלחברה לא הייתה כל יכולת השפעה על כך, לדוגמא: שביתה בשדה תעופה, סגירת שדה תעופה, סגר בשל מגפה בישראל או במדינת היעד, מבצע צבאי או מלחמה ו/או כל סיבה אחרת שלחברה אין כל יכולת השפעה עליה.
שינויים במרכיבי החופשה
כחלק מרצונה של החברה לקיים את החופשה המוזמנת, אם בשל הערכת מצב, ו/או מגבלות כל שהן ו/או החלטה כל שהיא שהתקבלה בחברה, תעמוד לחברה הזכות לבטל ו/או לשנות כל מרכיב בחופשה, בין היתר יעד ונתיב הטיסה, המלון ו/או סוג החדר, הדרכת סקי או סנובורד.
החזר כספי
כל החזר כספי ללקוחות ומכל סיבה שהיא, יוחזר ללקוח אם בהעברה בנקאית ואם בהחזר דרך כ. האשראי, בקיזוז 30€ דמי טיפול לנוסע/ת. העברה בנקאית או שליחת בקשת ההחזר לחברת הסליקה/אשראי, תבוצע תוך 21 ימי עסקים ממועד קבלת הסכום מבית המלון ו/או הספקים השונים. ההחזר יבוצע במטבע שבו הלקוח שילם בפועל ובאותה דרך (החזר דרך כ. אשראי, או העברה בנקאית). תשלום אשר שולם לחברה במזומן, יוחזר בהעברה בנקאית.
שינויי מחירים, שערים, מס דלק, מסי נמל והיטלי מטבע
מחירי החבילות כמוצג באתר האינטרנט נקובים במטבע זר.
תשלום בפועל יתבצע לאחר קבלת אישור על כל רכיבי ההזמנה בלבד.
החיוב יבוצע בשקלים, ויחושב לפי שער העברות והמחאות גבוה כחוק, כפי שפורסם ביום העסקים האחרון שקדם ליום מועד התשלום בפועל. שינוי בשערי המטבע עלול לגרור שינוי במחיר החבילות.
חברת "פינגווין" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי החבילות בכל עת, במקרה של
שינוי במחירי דלק, ייקור מסי נמל והיטלים למיניהם. עלות השינוי תחול על הלקוחות בכפוף לדרישות חברות התעופה הסדירות והשכר, גם במקרה שהתמורה עבור החופשה כבר שולמה בחלקה או במלואה. במקרה זה יהיה הלקוח רשאי לקבל לידיו מידי החברה את המסמך המעיד על שינויי המחירים.
ביטול חופשה
לחברה תעמוד הזכות לבטל חופשה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי. במקרה שתתקבל החלטה כזו, על החברה יהיה להציע ללקוח/ה חלופה הולמת, גם ביעד אחר, או להציע זיכוי כספי מלא למימוש בהזמנת חופשה עתידית, או להשיב את מלוא עלות החופשה למעט דמי טיפול ועלות ביצוע ההחזר בסך 30€ לאדם (עלות סליקה ועמלות בנקים ו/או עמלות אחרות שנגבו מפינגווין ע"י הספקים השונים בעת החיוב).
הערות כלליות
במידה ונתקלתם בזמן שהותכם בחו"ל בבעיה כלשהי הקשורה לשהותכם ולחבילה אותם רכשתם באמצעות פינגווין שירותי תיירות, עליכם ליידע את המלון ו/או נציגי החברה בחו"ל או בארץ, בזמן אמת. בתי מלון רבים, כמו גם נותני שירותים אחרים, לא ייבדקו את טענות הנוסעים במידה ולא דווח על התקלה בזמן אמת. ימי עסקים יחשבו כל אחד מהימים למעט שבת, ראשון, ערבי חג וחג.
באחריות הנוסע/ת לוודא שיש ברשותו את כל האישורים הנדרשים למימוש חופשתו, זאת בהתאם להנחיות ממשלתיות ו/או כל גוף רשמי אחר בישראל ובמדינת יעד החופשה.
החברה ממליצה לכל נוסע שביצע הזמנה, להזמין מיידית ביטוח רפואי לחופשה, ואף לשקול להרחיב את הביטוח לאפשרות ביטול בכל מקרה. עלות הביטוח זמן רב מראש, אינה מייקרת את עלות הביטוח, ומעניקה ללקוח הגנה רחבה במקרים רבים.
הדרכת סקי/סנובורד בבתי הספר באתרי הסקי
חברת פינגווין אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה, מספר גולשים בקבוצה או כל נושא אחר של בית הספר לסקי/סנובורד המקומי, לרבות טיב ההדרכה ומספר שעות ההדרכה.
כל נושא ההדרכה הנו באחריותו הבלעדית של בית הספר המקומי לסקי/סנובורד.
שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
בית הספר לסקי יכול להחליט משיקולים מקצועיים או אחרים שאין באפשרותו להעניק ללקוח את השירות המובטח בחלק מהשעות או בכולם.
קבוצות בליווי צוות ישראלי לילדים
בקבוצות המודרכות על ידי מדריך סקי מקומי בליווי מתורגמן ישראלי, הסמכות המקצועית הנה בידי מדריך הסקי המקומי בלבד. חברת פינגווין אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה, מספר הגולשים בקבוצה או כל נושא אחר של בית הספר לסקי/סנובורד המקומי. בית הספר לסקי יכול להחליט משיקולים מקצועיים או אחרים שאין באפשרותו להעניק ללקוח את השירות המובטח בחלק מהשעות או בכולם.
שעות ההדרכה בכל יעד יכולות להשתנות בכפוף להחלטת בית הספר/מדריך הסקי המקומי ללא התראה מראש וללא כל החזר כספי.
במקרה שבו ילד/ה לא יתאקלמו לקבוצות ההדרכה מכל סיבה (מקצועית או התנהגותית), ההשתתפות של הילד/ה בקבוצה לא תתאפשר ביתר ימי החופשה. הסמכות לקבל החלטה זו, הינה בידי המדריך המקומי או המלווה הישראלי. במקרה כזה, לא יינתן החזר כספי על הימים בהם הילד/ה לא היו חלק מקבוצת ההדרכה.
בקבוצות הליווי בעברית נדרשים מינימום 7 גולשים בקבוצה באותה רמת גלישה. במקרה של ביטול קבוצה עם ליווי בעברית עקב מיעוט גולשים באותה רמה, יקבל הלקוח החזר עבור עלות ההדרכה או לחלופין הדרכה מקומית ללא מלווה ישראלי.
השכרת ציוד סקי/סנובורד
יתכן שלא יתאפשר לחנות השכרת הציוד בחו"ל לספק את ציוד הסקי או הסנובורד שהוזמן ושולם מראש, אם מסיבת אי יכולת התאמת ציוד בשל מידות לא זמינות, או מחסור בציוד או מכל סיבה אחרת, ובתנאי שלא הייתה ידועה לפינגווין מראש. במקרה זה יזוכה הלקוח בעלות השכרת הציוד ששולם לפינגווין ויופנה להשכרת ציוד באופן עצמאי באחת החנויות האחרות באתר הסקי. אין פינגווין יכולה להתחייב מראש על אספקת ציוד הסקי או הסנובורד, בעיקר בשל העובדה שמדובר בנותן שירות חיצוני.
כבודה ושונות בנושא הטיסה
בשל העובדה שלכל חברת תעופה יש תנאים, חוקים ומגבלות שונות, הן מבחינת המשקל המותר לכבודה והן מבחינת הטסת ציוד ספורט, יש לקבל מהסוכן/ת המטפל/ת תנאים ספציפיים לטיסה שרכשתם בעת ביצוע ההזמנה. אין לחברה כל אחריות על איבוד ו/או נזק לכבודה. הטיפול בנושא זה יהיה של הלקוח ישירות מול חברת התעופה וחברת הביטוח.
קבלה ופינוי של חדרים, דירות או וילות
בשל העובדה ששעות קבלת/פינוי חדרים משתנה ממקום אירוח אחד למשנהו, יש לוודא קבלת שעות אלו מהסוכן/ת המטפל/ת בעת ביצוע ההזמנה.
בתי מלון/דירות - מתקנים
חלק מהמתקנים הקיימים במלון (והרשומים במידע על המלון באתר האינטרנט של חברת פינגווין) כמו בריכת שחייה, סאונה, ג'קוזי, חדרי טיפולים, או כל מתקן אחר, הנם בתשלום, וחלקם ללא תשלום. ניתן לברר אילו מתקנים בתשלום מראש לפני ביצוע ההזמנה בפועל. מידע על המתקנים השונים מתקבל ע"י בתי המלון, ויתכן מידי פעם שהמידע שנמסר לפינגווין ואשר מוצר באתר האינטרנט של החברה הנו שגוי.
המידע המוצג באתר התקבל מהמלונות השונים. אין לחברת פינגווין אחריות על שינויים במתקני המלון אשר לגביהם לא התקבל מידע רשמי על שינוי מטעם המלון, או על מידע שהוזן בטעות. כמו כן, אין החברה אחראית לסגירת מתקנים מסוימים במלון מכל סיבה שהיא, ולפי שיקול הנהלת בית המלון, כמו בר, מסעדה או אזור הספא.
בקתות - Chalet
הבקתות המוצעות בחלקן בקתות פרטיות במבנה נפרד וחלקן דירות/בקתות שהנם חלק ממבנה גדול יותר.
חלוקת הבקתות לקטגוריות קמפורט, פרימיום ולקשרי, בוצעו עפ"י הערכת צוות החברה ולא מתוך קטגוריה רשמית.
תנאי הביטול בכל הבקתות, הנם בדמי ביטול חריגים שיועברו לאישור הלקוחות באי מייל.
שינוי מלון בהזמנה
יתכנו מקרים בהם ישונה המלון המוזמן למלון אחר, זאת בשל תפוסת יתר או מכל סיבה אחרת שתימסר לחברה ע"י המלון. המלון החלופי שיוצע, יהיה באותה רמה ו/או דירוג של המלון בהזמנה המקורית.
צילומים במהלך החופשה
חברת פינגווין ומי מנציגיה, מתעדים מידי פעם את החופשה, אם בווידאו ואם בצילום רגיל. החומרים המצולמים משמשים את החברה בקידום מכירות או פרסום. ניתן לבטל הרשאה זו, בשליחת מייל רשמי דרך אתר האינטרנט של החברה.
נזק רפואי, תאונה או אובדן רכוש
לחברה אין כל אחריות במקרה של נזק בגוף מכל סיבה שהיא, או נזק ו/או אובדן רכוש במהלך החופשה.
תוקף דרכון ואשרות
באחריות הלקוח לוודא כי הדרכון שברשותו בתוקף לחצי שנה לפחות ממועד היציאה מהארץ, ולשלוח צילומי דרכון עפ"י בקשת סוכן/ת הנסיעות. כל בעיה הנגרמת מהעובדה שלקוח בחר שלא לשלוח צילומי דרכון הנה באחריות הלקוח בלבד. על הלקוח לוודא שיש ברשותו כל אשרה ו/או מסמכים הדרושים ליציאתו מהארץ וכניסתו לארץ היעד. חברת פינגווין אינה אחראית על נושאים אלו.
הרחבת ביטוח רפואי
ללא קשר להגנות המוצעות בסעיף זה, החברה ממליצה ומדגישה את החשיבות להזמנת ביטוח רפואי, מיד עם ביצוע ההזמנה, המעניק כיסוי ביטוחי למקרה של ביטול חופשה בשל נגיף הקורונה (בין היתר גם למקרה בו תתקבל תוצאה חיובית לנגיף בסמוך לנסיעה, אשר תמנע מהלקוחות לצאת לחופשה) ואף הרחבת הביטוח לביטול חופשה מכל סיבה שהיא.
סמכות שיפוט
מוסכם ע"י הצדדים שסמכות שיפוט בכל הנוגע ליחסי הנוסע והמארגנים, תהא לבתי המשפט בעיר חיפה בלבד.