תודה שיצאתם פינגווין!
ריכזנו בדף אחד את מרבית השאלות המופנות אלינו, אנו תקווה שתמצאו כאן את כל המידע הנחוץ לכם לחופשה.
ביצענו הזמנה והיא אושרה, מה עכשיו?
עם אישור ההזמנה, כרטיס האשראי שלכם יחויב במספר התשלומים שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, סיכום הזמנה וקבלה יישלח לכל אחד מהנוסעים בהזמנה לאי מייל, מיד עם ביצוע ההזמנה יועבר אליכם לאי מייל מידע על אפשרות שדרוג המושבים בטיסה, החל ממושבי עסקים, שורה ראשונה, מעברי חירום כמו גם האפשרות לרישום מראש לטיסה ושמירת מושבים בחלק הקדמי של המטוס. כמו כן יועבר אליכם קישור למימוש ההנחה המגיעה לכם בהזמנת ביטוח רפואי של חברת "הראל" (נכנס לתוקף 365 ימים לפני מועד החופשה!) ומידע בדבר ההטבות המגיעות לכם כלקוחות פינגווין בחברות ביגוד וציוד הסקי השונות.
להזכירכם ... את המסמכים הנדרשים לנסיעה אתם תקבלו לאי מייל עד חמישה ימים לפני מועד היציאה!
טיסות
בטיסות פינגווין לגרנובל, זלצבורג וסופיה בחורף וז'נבה בקיץ אין כרטיסי טיסה! סיכום ההזמנה שברשותכם מהווה אסמכתא לרישומכם בטיסה. ההמראה מטרמינל 3 בנתב"ג.
ז'נבה בקיץ
טיסת סאן דור, הרשומה בקוד ישראייר H6 ומופעלת ע"י פינגווין במטוס אל על 737-900
שעות טיסה הלוך: 08:55/12:25 | טיסה חזור: 13:55/18:40 (יש לוודא במסמכים שקיבלתם באי מייל שאין שינוי בשעות הטיסה)
משקל מותר: 23 ק"ג + תיק עליה למטוס עד 6 ק"ג
בטיסה זו לא מוגשת ארוחה.
גרנובל
טיסת סאן דור, הרשומה בקוד ארקיע IZ ומופעלת ע"י פינגווין במטוס אל על 737-900
שעות טיסה הלוך: 09:10/13:00 | טיסה חזור: 14:10/19:35 (יש לוודא במסמכים שקיבלתם באי מייל שאין שינוי בשעות הטיסה)
משקל מותר: 23 ק"ג כולל ציוד סקי או סנובורד (ניתן בשני תיקים) + תיק עליה למטוס עד 6 ק"ג
בטיסה זו לא מוגשת ארוחה.
זלצבורג
טיסת סאן דור, הרשומה בקוד ישראייר 6H ומופעלת ע"י פינגווין במטוס אל על 737-900
שעות טיסה הלוך: 09:10/12:30 | טיסה חזור: 13:40/18:30 (יש לוודא במסמכים שקיבלתם באי מייל שאין שינוי בשעות הטיסה)
משקל מותר: 23 ק"ג כולל ציוד סקי או סנובורד (ניתן בשני תיקים) + תיק עליה למטוס עד 6 ק"ג
בטיסה זו לא מוגשת ארוחה.
סופיה
טיסת סאן דור המופעלת ע"י פינגווין במטוס סאן דור 737-800
שעות טיסה הלוך: 05:10/08:15 | טיסה חזור: 09:00/11:45 (יש לוודא במסמכים שקיבלתם באי מייל שאין שינוי בשעות הטיסה)
משקל מותר: 23 ק"ג כולל ציוד סקי או סנובורד (ניתן בשני תיקים) + תיק עליה למטוס עד 6 ק"ג
בטיסה זו לא מוגשת ארוחה.
ברצלונה
טיסת לואוקוסט של חברת נורביג'יין
שעות טיסה הלוך: 13:15/17:05 | טיסה חזור: 06:55/12:15
משקל מותר: מזוודה עד 20 ק"ג + תיק עליה למטוס עד 10 ק"ג + (בנוסף למזוודה ותיק יד) ציוד סקי או ציוד סנובורד.
בטיסה זו לא מוגשת ארוחה.
אם הטיסה בחבילה שלי שונה מהמפורט לעיל ? מה מדיניות הטסת ציוד סקי-סנובורד בטיסה שלי?
לעיתים, חלק קטן מחבילות הסקי שלנו מבוססות על טיסות שונות מהמפורט לעיל.( כגון איזי ג'ט)
לטיסות אילו מדיניות הטסת כבודה שונה, על מנת שתקבלו את המידע המדויק, אנו ממליצים לברר מול הסוכן המטפל את מדיניות הטסת ציוד הסקי בטיסה בה אתם מיועדים לטוס.
האם ניתן לצבור נקודות "אל על" בטיסות פינגווין?
ניתן לצבור נקודות "אל על" רק בטיסה שלנו לסופיה המופעלת ע"י "סאן דור" מידי יום שישי ובטיסות "אל על" בחבילות הסופ"ש לבנסקו. כל שעליכם לעשות הוא לציין את מספר הנוסע המתמיד של כל הנוסעים בעת ביצוע ההזמנה. ביתר הטיסות (גרנובל וזלצבורג), למרות שהטיסות מבוצעות במטוסי "אל על", לא ניתן לצבור נקודות בגלל שהטיסה מופעלת ע"י "סאן דור" בימי שבת.
האם ניתן לבצע צ'ק אין מוקדם לטיסה?
ניתן לבצע צ'ק אין מוקדם רק בטיסות "אל על" המקושרות לחבילות הסופ"ש שלנו לבנסקו. אז תצטרכו להיעזר במספר ה- PNR הרשום על גבי הכרטיס טיסה שנשלח אליכם ולהיכנס לבצע צ'ק אין באתר האינטרנט של חברת "אל על" הגובה על כך תשלום, למעט אם זה מבוצע פחות מ- 24 שעות ממועד הטיסה.
ביתר הטיסות שאנו מפעילים ליעדי צרפת, אוסטריה, אנדורה ובולגריה, ניתן להזמין דרכנו הושבה מראש בחלקו הקדמי של המטוס בעלות של 15€ להלוך ושוב.
איך ומתי נקבל את כל המסמכים הנדרשים לי לנסיעה?
המסמכים יישלחו אליכם לאי מייל שציינתם בעת ההזמנה, עד חמישה ימים לפני מועד החופשה.
איזה מסמכים אנו אמורים לקבל עד חמישה ימים לפני מועד הנסיעה?
זה משתנה מיעד ליעד, להלן המידע לפי יעד חופשתכם.
אוסטריה / מאירהופן – סיכום הזמנה בלבד (דף אחד בלבד ובו מרוכזים כל השירותים שהזמנתם)
אוסטריה / כל היעדים מלבד מאירהופן – שובר מלון, סקי פס, ציוד והדרכה (במידה והוזמן)
צרפת / ואל טורנס - סיכום הזמנה בלבד
צרפת / כל היעדים מלבד ואל טורנס – שובר מלון, סקי פס, ציוד והדרכה (במידה והוזמן)
בולגריה / בנסקו – סיכום הזמנה בלבד
בולגריה / ברובץ - שובר מלון, סקי פס, ציוד והדרכה (במידה והוזמן)
אנדורה / פאס דה לאקסה – סיכום הזמנה בלבד
אנדורה / כל היעדים מלבד פאס דה לאקסה - שובר מלון, סקי פס, ציוד והדרכה (במידה והוזמן)
איטליה / כל היעדים – שובר השכרת רכב, שובר מלון, סקי פס, ציוד והדרכה (במידה והוזמן)
למה כדאי לנו להזמין ביטוח רפואי מיד עם ביצוע ההזמנה?
בעולם שלאחר הקורונה, ייתכנו שינויים בעלות ביטוח רפואי לחו"ל. בשלב זה ניתן להזמין ביטוח רפואי עם הנחה מיוחדת ללקוחות פינגווין של 15%. שימו לב, בניגוד לשנים עברו, לא ניתן להוסיף תשלום על ביטוח ביטול.
מה גובה דמי הביטול להזמנה שלנו?
דמי הביטול משתנים מהזמנה להזמנה והם מפורטים במייל שקיבלתם עם ביצוע ההזמנה. במידה ופספסתם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ובחלק התחתון של דף הבית תמצאו קישור בשם "מידע ותנאים כלליים". דמי הביטול מצוינים שם בפשטות, כולל מידע על חוק הגנת הצרכן.
האם יש נציגים ישראלים ביעד אליו אנו טסים דרככם?
נציגים ישראלים של פינגווין מקבלים אתכם בכל שדות התעופה (למעט טיסות יוצאות דופן) ונמצאים במהלך השבוע ב:
ואל טורנס / צרפת – וזמינים לכל דבר ועניין לכל הגולשים באתרים השונים בצרפת
מאירהופן / אוסטריה - וזמינים לכל דבר ועניין לכל הגולשים באתרים השונים באוסטריה
בנסקו / בולגריה - וזמינים לכל דבר ועניין לכל הגולשים גם בבורבץ
פאס דה לאקסה / אנדורה - וזמינים לכל דבר ועניין לכל הגולשים באתרים השונים באנדורה
מורזין / צרפת - במהלך הקיץ
במקרה שנתקלנו בבעיה כל שהיא במהלך חופשתנו, למי עלינו לפנות?
נציגנו בחו"ל הם הכתובת היחידה והבלעדית לטיפול בכל בעיה במהלך שהייתכם בחו"ל, פניה למשרדי החברה בארץ במקרים אלו, לא תפתור את הבעיה. נציגי פינגווין זמינים תמיד בווטסאפ וישמחו לעזור לכם, גם אם אתם לא מבלים באתר בו הם נמצאים כל השבוע.
מה עלינו לעשות במקרה של פציעה חס וחלילה באתר הסקי?
עליכם להתקשר ל"סקי פטרול" (צוות עזרה ראשונה של אתר הסקי) מספר הטלפון לשירותי ההצלה מופיע בתחתית כל מפת מסלולים (אספו מפת מסלולים מהכניסה למעלית כבר ביום הגלישה הראשון), או להיעזר בגולשים שנעצרו לידכם בקריאה לעזרה. במידה ונפגעתם ע"י גולש חשוב שתבקשו ממנו פרטים אישיים, זאת לפני שהוא נעלם כלא היה. הצעד הבא שלכם יהיה לשלוח וואטסאפ עדכון לאחד מנציגי פינגווין שייתכן שיוכל לתת לכם טיפים חשובים מאוד! זה המקום להזכיר שחובה על כל גולש לדווח מידית למשטרה על כל תאונת סקי בה הוא היה מעורב.
מכאן והלאה עליכם לפעול אך ורק בתיאום מול חברת הביטוח בה הזמנתם את הביטוח הרפואי שלכם. במידה וסכום הטיפול הוא לא גבוה (עד כ- 500€ בערך, משתנה מחברה לחברה), תתבקשו לשלם על הטיפול, לשמור את הקבלות ולקבל החזר בארץ (למעט דמי השתתפות עצמית כ- 50€), במידה וסכום הטיפול הוא גבוה יותר, חברת הביטוח תעביר ישירות למרכז הרפואי בו אתם נמצאים התחייבות לתשלום הטיפול ומרגע זה אתם לא מעורבים בכל הנושא הכספי. חשוב לזכור שלפני השחרור, עליכם לקבל מהרופא המטפל מסמך "אישור טיסה", מסמך בו הרופא מאשר שאתם כשירים לטוס חזרה ארצה, סיכום אשפוז וחוות דעת מקצועית, סיכום זה תתבקשו להציג בקופת חברת הסקי פס, במידה ותרצו לקבל החזר כספי בתמורה להחזרת הסקי פס.
סיכום האשפוז יעזור לכם לתבוע את חברת הביטוח על ימי הדרכת הסקי והשכרת ציוד הסקי/סנובורד שלא מימשתם (לא ניתן לקבל החזר על ימים לא מנוצלים מחנויות ההשכרה או בתי הספר לסקי!)
איך אנחנו יודעים באיזו שעה אוספים אותנו מהמלון ביום הטיסה חזרה ארצה?
עד ערב לפני מועד הטיסה חזרה ארצה תקבלו את שעת האיסוף לשדה התעופה באחת מהאופציות הבאות: דף מידע שימתין לכם בקבלה במלון בו אתם שוהים או הודעת ווטסאפ. רצוי לברר עם הנציגים על האופציה הנהוגה ביעד אליו הגעתם.
האם יהיה אפשרי להוסיף או לבטל שירותים (השכרת ציוד, הדרכה, סקי פס) אחרי ביצוע הזמנה?
להוסיף שירותים ניתן עד שבועיים לפני מועד החופשה, מותנה באישור נותן השירות המבוקש בחו"ל. ביטול שירותים ניתן עד שלושה שבועות לפני מועד היציאה וזאת בתנאי שהשוברים לא נשלחו אליכם, עבור ביצוע הזיכוי וההעברה כספית לחשבונכם יופחת מהזיכוי דמי טיפול בסך 15 יורו.
האם נוכל לשדרג את ציוד הסקי/סנובורד בחנות ההשכרה?
בהחלט כן, הציוד אותו אנו מציעים בחבילות הנו הציוד הבסיסי, מידע על עלויות השדרוג תוכלו לקבל ישירות בחנות ההשכרה.
האם השכרת הציוד כוללת קסדה?
השכרת קסדה לא נכללת באף חנות השכרת ציוד, למעט ללקוחותינו במאירהופן שבחרו להזמין ציוד מורחב הכולל מעבר לקסדה גם לוקר בחלק העליון של הגונדולה.
האם אוכל להחליף את ציוד ההשכרה מסקי לסנובורד ולהיפך?
כל שינוי כזה מתבצע דרך חנות ההשכרה ובהתאם למדיניות חנות ההשכרה. ברוב המקרים, חנות ההשכרה תאפשר זאת בתוספת מחיר.
מתי אנו שוכרים את ציוד הסקי שהזמנו דרככם מראש?
ברוב היעדים הליך השכרת הציוד מתבצע מיד עם ההגעה לעיירת הסקי, זאת בתנאי שלא היה עיכוב יוצא דופן בזמן ההגעה. היעד היחידי שהליך השכרת הציוד מתבצע ביום הגלישה הראשון ולא ביום ההגעה הוא בנסקו, בולגריה. זה הזמן להזכיר לכם להגיע לחנות ההשכרה עם גרבי סקי למדידת הנעליים.
האם אוכל לעבור במהלך החופשה מהדרכת סקי לסנובורד או ההיפך?
ברוב המוחלט של המקרים שינוי שכזה לא אפשרי. אבל תמיד רצוי לבדוק זאת בעזרת המדריך/ה מטעם בית הספר או מול אחד מנציגי פינגווין באתר.
היכן נוכל למצוא את מספרי הטלפון של נציגי פינגווין ביעד אליו אנו טסים?
עם קבלת המסמכים לנסיעה שיישלחו אליכם עד חמישה ימים לפני מועד החופשה, תקבלו גם דף מידע בצירוף כל מספרי הטלפונים של הנציגים ביעד אליו אתם נוסעים. אנו ממליצים לכם לשמור את הניידים של אחד מהנציגים לפחות, אצלכם בנייד עם קבלת המסמכים לנסיעה, כי מכאן והלאה הם הכתובת שלכם לכך דבר ועניין.
איך אנחנו יכולים לברר עלות וזמינות של מושבים משודרגים בטיסה?
עליכם לשלוח אי מייל לסוכן/ת שטיפל/ה בכם או לאי מייל האחרון שקיבלתם מאתנו, לציין יעד טיסה ובאילו מושבים אתם מתעניינים. כפי שציינו בכל הפרסומים, המחירים אינם קבועים ומשתנים בהתאם למועד ההזמנה וזמינות המושבים. ניתן לשדרג למושבי עסקים, מעבר חירום ושורה ראשונה, כמו גם הושבה מראש יחד בחלקו הקדמי של המטוס.
מה סדר היום של הילדים בליווי ישראלי בהדרכת סקי בבנסקו בולגריה?
09:00 מסירת הילדים מוכנים לסקי למלווה הישראלי של פינגווין מחוץ לחנות ההשכרה ליד הגונדולה.
10:00-12:00 הדרכת סקי
12:00-13:00 הפסקה וארוחת צהריים (דמי כיס לטובת ארוחת הצהריים יש למסור לילדים מידי בוקר) בהשגחת המלווים הישראלים מצוות פינגווין.
13:00-15:00 הדרכת סקי
15:30 מסירת הילדים חזרה להורים בנקודת המפגש שהמלווה ציין/ה בפניכם בתחילת היום.
מה גילאי הילדים ומה רמת הגלישה בקבוצות הליווי בעברית בבנסקו בולגריה?
השירות מוצע לילדים גולשי סקי (לא סנובורד) בגילאי 6-12 המחולקים לרמות מתחילים, בינוניים ובמידת הצורך גם בינוניים פלוס (מינימום 3 ילדים בקבוצה). חשוב לדעת! חלוקת הרמות מתבצעת עפ"י החלטה מקצועית של מדריכי הסקי ולא לפי חוות הדעת של ההורים.
הקבוצות מוצעות ומופעלות עבור לקוחות פינגווין בלבד , כך שילדכם יהיו עם ילדים ישראלים בלבד ולרוב בקבוצות קטנות יחסית, וייהנו במרבית המקרים מקיצור תורים ויודרכו ע"י מדריך/ה בולגרי/ת ובנוסף מלווה ישראלי/ת מצוות פינגווין שיהיה צמוד ואחראי עליהם מהשעה 09:00 בבוקר ועד 16:00.
במידה ויש תור ארוך בגונדולה הראשית בבנסקו, מה אתם מציעים לנו לעשות?
במידה והגעתם בימים עמוסים ואתם רוצים לדלג על התור, אנו ממליצים להגיע למעלית לא יאוחר משמונה ורבע בבוקר! במידה ולא בא לכם להגיע מוקדם, הכי נוח וקל להזמין מונית לפתח המלון (אל תשכחו לקחת את ציוד הסקי שלכם למלון יום קודם, אם אתם מתכננים לעלות לאתר במונית), המונית תסיע אתכם לתחנת היציאה מהגונדולה בחלק העליון של האתר בתמורה לכ- 20€ שניתן לחלק בין 4 נוסעים, תלוי בגודל המונית.
אם בחרתם להתארח באחד ממלונות החמישה כוכבים בבנסקו, אתם יכולים לוותר על הסקי פס והשכרת הציוד הכלולה בחבילה שלכם ולרכוש עם ההגעה למלון, בעת הצ'ק אין, סקי פס VIP המאפשר לכם כניסה ללא תור לגונדולה (מבוגר בעלות של כ-225€ וילד כ-155€ לחבילות שבועיות, מבוגר כ-110€ וילד כ-80€ בחבילות סופ"ש). אל תשכחו שלמחיר זה יהיה עליכם להוסיף השכרת ציוד סקי באתר שעלותו הממוצעת כ-70€ למבוגר ו-45€ לילד.
מפתח עלויות הזיכוי עבור סקיפס + ציוד (תלוי בחבילה אותה הזמנת):
6 ימי גלישה – 150 יורו מבוגר / 75 יורו ילד
4 ימי גלישה – 100 יורו מבוגר / 50 יורו ילד
3 ימי גלישה – 75 יורו מבוגר / 35 יורו ילד
שינוי זה אפשרי לפני ביצוע תשלום החבילה בפועל! לאחר ביצוע התשלום, ניתן יהיה לבצע שינוי זה עד שלושה שבועות לפני מועד היציאה לחופשה וזאת בקיזוז דמי טיפול בסך 15€.
מה הדרך הנכונה והנוחה ביותר לקבל תשובה לנושאים שלא מופיעים כאן?
שלחו הודעת ווטסאפ קצרה למספר 052-6543262 או אי מייל לסוכן שטיפל בכם, אנו מבטיחים שהתשובה תהיה מהירה יותר ממה שציפתם. המתנה למענה טלפוני, היא מיותרת ומסורבלת כאחד.