עדכון 01.11.2023
לקוחות יקרים,
ראשית, לרובנו יש מכרים או קרובים שהינם חלק ממעגל הנפגעים.
בהזדמנות זו אנו משתתפים באבלם של המשפחות אשר איבדו את יקיריהם, החלמה מהירה לפצועים והשבת החטופים במהרה ובשלום!
כידוע לכם, לפני מספר ימים פרסמנו עדכון שהופנה בעיקר למחזורי חנוכה ותחילת ינואר, בו ציינו שרוב המלונות גילו התחשבות בביטול מחזורים אלו.
כפי שציינו בעדכון האחרון, אנו ממשיכים כל הזמן במגעים שלנו אל מול המלונות לגבי האפשרות שנאלץ לבטל מחזורים נוספים,
ואנו נתקלים בהרבה פחות התחשבות לגבי המחזורים המאוחרים יותר, ובעיקר ברצון שלהם לקבל תשובות החלטיות לגבי המשך העונה באופן מידי,
זאת בכדי להשאיר להם מספיק זמן לנסות ולמכור את החדרים המבוטלים.
בשל כך, בישיבת הנהלת החברה שהתקיימה היום, יום רביעי 01.11.23, הוחלט לא לבטל נכון להיום מחזורים נוספים,
ולאפשר ביטול חופשה בדמי ביטול מופחתים, ללקוחות אשר יעשו זאת בימים הקרובים,
זאת בכדי להימנע מדמי ביטול גבוהים יותר בהמשך, ככל שמועד החופשה יתקרב.
עדכון זה רלוונטי למחזורים הבאים:
יעדי צרפת – מחזור היציאה ב- 20.01.2024 וכל המחזורים אחרי
יעדי אוסטריה – מחזור היציאה 20.01.2024 וכל המחזורים אחרי
יעדי אנדורה – מחזור היציאה 21.01.2024 וכל המחזורים אחרי
יעדי בולגריה – מחזור היציאה 23.01.2024 וכל המחזורים אחרי
האופציות העומדות בפניכם הן:
1. ביטול החופשה ושמירת זיכוי בסכום השקלי ששילמתם עבורה + 35€ לאדם כזיכוי נוסף שיישמר על שמכם,
בהזמנת חופשת סקי או חופשת קיץ בפינגווין, בעונה זו או בעתיד, ללא מגבלת זמן. (במידה ותחליטו בכל שלב בהמשך, לשנות את החלטתכם ולבקש החזר כספי בקיזוז דמי הביטול המופחתים, זה יהיה אפשרי כפי שציינו בכל שלב בהמשך)
2. ביטול החופשה וקבלת החזר הסכום השקלי ששילמתם, בקיזוז 70€ לאדם דמי ביטול.
3. לצאת לפי התכנון ולא לבטל את ההזמנה, ובמידה ותבחרו לבטל את החופשה בהמשך מכל סיבה שהיא,
יהיה זאת בכפוף לתנאי דמי הביטול הרשמיים להזמנתכם, ובהתאם למועד הביטול בפועל.
בשל העובדה שאנו מחויבים להעביר תשובות למלונות כבר בימים הקרובים,
אם בחרתם באופציה מספר 1 ( ביטול ושמירת זיכוי עתידי), או באופציה מספר 2 (ביטול וקבלת החזר עם דמי ביטול מופחתים),
עליכם למלא את טופס הביטול בלחיצה כאן, לא יאוחר מיום ראשון 05.11.2023 בשעה 12:00.
לקוחות אשר לא ימלאו את טופס הביטול עד המועד הרשום, ייחשבו כלקוחות אשר אינם מעוניינים לבטל את חופשתם,
ויהיו כפופים לתנאי דמי הביטול הרשמיים, זאת במידה ויחליטו לבטל את חופשתם במועד מאוחר יותר.
חשוב!
מהלך זה גורם לנו צער רב, אך הוא מחויב המציאות,
בעיקר בשל העובדה שאין לאף אחד את היכולת להעריך מתי המלחמה הכואבת הזו תסתיים, ומה יהיו האפשרויות בעתיד.
דרישת המלונות מובנת לנו, גם הם, כמו כולנו, רוצים להגביל את הנזק הכספי שלהם, ולהיערך לכך מוקדם ככל האפשר.
בעת מילוי טופס הביטול, עליכם להעתיק את אחת מהאופציות הרשומות מעלה במלואה,
למקום השמור להערות בטופס הביטול (טופס ביטול שיתקבל ללא ציון אחת מהאופציות, ייחשב כטופס שלא התקבל).
במידה והנכם חיילים בשירות סדיר, קבע, מילואים או שוטרים, אנא צרפו צילום אסמכתא במקום המיועד לכך בטופס הביטול,
אנו מבטיחים להתחשב בכם! ולעדכן אתכם על כך באופן אישי טרם ביצוע ההחזר.
שאלות ותשובות למקרים אפשריים
1
ש. במידה ובחרתי לבטל את החופשה ולקבל החזר, לפי איזה שער חליפין אקבל את ההחזר?
ת. ההחזר יבוצע לפי הסכום בשקלים שחויב בכרטיס האשראי, בעת ביצוע התשלום בפועל, בקיזוז 70€ לאדם.
לקוחות אשר שילמו עבור חופשתם ביורו או בדולר (העברה בנקאית או חיוב מטבע זר בכרטיס אשראי),
יקבלו את ההחזר במטבע בו שילמו, ובערוץ שבו שילמו עבור החופשה (אשראי או העברה בנקאית) בקיזוז 70€ לאדם.
2
ש. אני בוחר לא לבטל את חופשתי עד 05.11.23 בשעה 12:00, מה יהיו דמי הביטול במידה ואחליט לבטל במועד מאוחר יותר?
ת. ובמידה ותבחרו לבטל את החופשה לאחר המועד הנקוב, מכל סיבה שהיא,
יהיה זאת בכפוף לתנאי דמי הביטול הרשמיים להזמנתכם, ובהתאם למועד הביטול בפועל.
לצפייה בדמי הביטול הרשמיים והתנאים הכלליים להזמנתכם לחצו כאן (למעט לקוחות עם דמי ביטול חריגים, אשר קיבלו על כך מייל נפרד עם ביצוע הזמנתם).
3
ש. במידה ואבחר באופציית ביטול ההזמנה ושמירת הזיכוי המלא להזמנה עתידית, עד מתי אוכל להשתמש בזיכוי?
ת. לא תהיה מגבלת זמן למימוש הזיכוי בהזמנת חופשת חורף או קיץ בפינגווין,
הזיכוי ישמר על שמך לפי סכום השקלים ששולם בהזמנה המבוטלת + 35€ לאדם לפי השער ביום מימוש הזיכוי.
4
ש. במידה והחלטתי לבטל את ההזמנה ולשמור את עלות החופשה כזיכוי בפינגווין (אופציה מספר 1),
האם אוכל לשנות את ההחלטה שלי בשלב מאוחר יותר, ולבקש החזר כספי פחות דמי הביטול המופחתים בסך 70€ לאדם (אופציה מספר 2)?
ת. כל עוד מילאת טופס ביטול ובו בחרת באופציה מספר 1 וזאת עד 05.11.23 בשעה 12:00,
תוכל בכל שלב בהמשך לשנות את בחירתך לאופציה מספר 2 ולקבל החזר כספי בקיזוז 70€ דמי ביטול לאדם.
5
ש. אם בחרתי לא לבטל ובהמשך מצב המלחמה מחריף, ולא תהיה אפשרות לצאת לחופשה, מה יהיו דמי הביטול?
ת. במקרה כזה תהיה לך מחויבות במלון לפי התנאים הכלליים של ההזמנה, המלונות לא יתחשבו במצב הזה נכון להיום!
במידה וטיסת פינגווין לא תצא, לחברה עומדת האפשרות להזמין עבורך כל טיסה חלופית, גם קונקשיין, גם כאן בהתאם לתנאים הכלליים להזמנתך.
6
ש. אנחנו מספר נוסעים בהזמנה ורק אחד רוצה לבטל, האם זה אפשרי?
ת. ביטול נוסע אחד בחדר או דירה, מבטל את ההזמנה של כל הנוסעים, אלא אם הנוסעים האחרים בחדר/דירה מעוניינים לשלם את החלק של הנוסע המבטל.
7
ש. במידה ובחרתי בביטול חופשה וקבלת ההחזר, מתי אקבל את הכסף?
ת. ההחזר בקיזוז 70€ לאדם יועבר לחברת כרטיס האשראי באמצעותו שילמתם על החופשה,
תוך 21 ימי עבודה מיום מילוי טופס הביטול (יש לקחת בחשבון שזמן הטיפול של חברות האשראי מרגע קבלת הבקשה מאיתנו הינו כ-30 ימי עסקים).
במידה ושילמתם בהעברה בנקאית, אנא מלאו פרטי חשבון בנק בעת מילוי טופס הביטול. ההחזר יבוצע עד 21 ימי עסקים ממועד מילוי הטופס.
ושוב, בנימה אישית,
התקופה הנוכחית הינה תקופה מורכבת לכולנו!
לצערנו, אין לנו פתרונות קסם לרצות את כל הלקוחות, אך אנו פועלים בשקיפות מוחלטת,
24/7 בכדי להביא בפני כלל לקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר, בראייה רחבה,
והתחשבות באין ספור נתונים, חלקם גלויים ורובם נסתרים מכולנו ולא ידועים.
שאלות ובקשות אישיות יוצאות דופן, שהשאלות ותשובות מעלה לא נתנו לכם מענה עבורן,
ניתן להפנות אך ורק למייל op@pingwin.co.il , זאת בשל העובדה שבתקופה זו אנו פועלים בצוות מצומצם. המענה יהיה מהיר ויעיל.
בתקווה לימים שקטים יותר
יחד ננצח!
מאתנו, צוות פינגווין
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עדכון 30.10.2023
לקוחות יקרים,
ראשית, לרובנו יש מכרים או קרובים שהיו חלק ממעגל הנפגעים.
בהזדמנות זו אנו משתתפים באבלם של המשפחות אשר איבדו את יקיריהם, החלמה מהירה לפצועים והשבת החטופים במהרה ובשלום!
בישיבת הנהלת החברה שהתקיימה ביום שני 30.10.2023, הוחלט לבטל את מחזורי היציאה הרשומים מטה לפי יעדים.
החלטה זו התקבלה לאחר שבועיים של משא ומתן עם עשרות רבות של מלונות, כשמטרה אחת מול עיננו,
והיא לאפשר לנו לבטל מחזורים מסוימים, ללא דמי ביטול!
זה המקום להודות לרוב המכריע של המלונות שבחרו להתחשב ולתמוך באופן אישי בכם הלקוחות ובפינגווין יחד.
צרפת – 09.12 (חנוכה), 06.01, 13.01
אוסטריה – 06.01, 13.01
אנדורה – 07.01, 14.01
בולגריה – 05.01, 09.01, 12.01, 16.01, 19.01
אנו נמשיך לקיים הערכות מצב, להיות בקשר עם המלונות, ובמידת הצורך נרחיב את המחזורים המבוטלים,
כאשר תמיד טובת הלקוחות תהיה בראש סדר העדיפויות שלנו והפחתת הסיכון הכספי למינימום האפשרי.
אנו תקווה מלאה שלא נצטרך להגיע לנקודה זו.
עדכון נוסף, שיהיה בעיקר רלוונטי ללקוחות אשר מועד יציאתם המתוכנן לחופשה הינו מ-20.01.2024 ואילך, יפורסם עד ה-15.11.2023.
עד תאריך זה, דמי הביטול לא ישתנו, ובעצם מוקפאים לפי תנאי הביטול שהיו תקפים נכון ל-15.10.2023.
האפשרויות העומדות בפני הלקוחות שהזמינו חופשות ביעדים ובתאריכים הרשומים מעלה בלבד וכעת הזמנתם מבוטלת:
1. ביטול החופשה ושמירת מלוא הסכום ששולם עבור החופשה (ללא הפחתת דמי טיפול), ובנוסף סכום של 35€ לאדם,
כזיכוי למימוש בפינגווין מיד עם התבהרות המצב.
במידה ומכל סיבה שהיא לא תממשו את הזיכוי לעונת החורף הקרובה,
הזיכוי יעמוד לרשותכם בפינגווין להזמנת חופשת קיץ ו/או סקי עתידית ללא מגבלת זמן
(שמירת הזיכוי, תכניס אתכם לרשימת הלקוחות שיהיו בעדיפות ראשונה להזמנת חופשה חלופית).
2. ביטול החופשה וקבלת החזר של הסכום ששולם עבור החופשה, בקיזוז 15€ לאדם דמי טיפול, בכפוף לתנאים הכלליים של ההזמנה,
למעט חיילים בסדיר, בקבע, שוטרים וחיילי מילואים, וזאת בהצגת אסמכתא שיש לצרף בעת מילוי טופס הביטול באתר פינגווין.
* פירוט על הליך הביטול ואופן ביצועו ניתן למצוא מטה בשאלות ותשובות.
הסבר על ההחלטה שהתקבלה
בניגוד למקרה הקורונה שהיה גלובלי, כאן אנו ניצבים בפני אתגר גדול יותר, בשל העובדה שרק אנחנו חלק מהאירוע.
בשל כך, יש מלונות שמתחשבים יותר, יש מלונות שמתחשבים פחות, ויש מלונות שלא מתחשבים כלל, ובחרו להיצמד לתנאי הביטול המקוריים.
תחת תנאים מורכבים אלו, פעלנו מידית עם פרוץ המלחמה אל מול כל המלונות, בכדי לבחון מה אנו יכולים לעשות באופן מידי,
בכדי לצמצם סיכונים במקרה שבו המלחמה תימשך מעבר לזמן הצפוי.
בשיחות הרבות שהנהלת החברה קיימה, הצלחנו לגבש הבנות מול המלונות לכל המחזורים עד אמצע ינואר,
אך בכדי לצמצם את הנזק הכספי, ביקשו המלונות לקבל החלטה עד 01.11 ולא מעבר לכך,
זאת בכדי שיתאפשר להם להעמיד את החדרים המבוטלים למכירה.
זוהי בקשה הגיונית לחלוטין, שהגיעה במקביל להתחשבות לא מובנת מאליה בבקשות שאנו כחברה הצגנו בפניהם.
היינו מאוד שמחים לקבל מהם אפשרות לבטל את החדרים עד שבוע או שבועיים לפני מועד החופשה,
אך לצערנו המאמצים לכך לא נשאו פרי, וקיבלנו, ובעיקר הבנו את עמדתם.
לסיכום, כחברת תיירות, בעיקר לאחר טראומת הקורונה שהכתה בנו קשה, המטרה המרכזית שלנו היא לשווק כמה שיותר חופשות.
ביטול מחזורים שלמים מהווה עבורנו פגיעה קשה מאוד, ואופציה זו נמצאת בתחתית סדר העדיפויות שלנו.
הכאב שלנו בביטול מחזורים שלמים, הוא כאב גדול, אך לצערנו הפתרון המוצע הינו הטוב ביותר שניתן היה להשיג בנקודת זמן זו,
בראש ובראשונה לכם כלקוחות, וגם לנו כחברה.
שאלות ותשובות למקרים אפשריים
1
ש. קיבלתי מכם עדכון שההזמנה שלי היא בין המחזורים שבוטלו, מה עליי לעשות עכשיו?
ת. עליך לבחור אחת משתי האופציות הרשומות מעלה, ולמלא טופס ביטול בהקדם האפשרי בלחיצה כאן.
במקום השמור להערות אנא העתיקו את הטקסט המדויק של האופציה המועדפת עליכם (כולל מספר האופציה).
במידה ובחרתם לקבל החזר, ההחזר בקיזוז 15€ לאדם יועבר לחברת כרטיס האשראי באמצעותו שילמתם על החופשה,
תוך 21 ימי עבודה מיום מילוי טופס הביטול (יש לקחת בחשבון שזמן הטיפול של חברות האשראי מרגע קבלת הבקשה מאיתנו הינו כ-30 ימי עסקים).
במידה ושילמתם בהעברה בנקאית, אנא מלאו פרטי חשבון בנק בעת מילוי טופס הביטול. ההחזר יבוצע עד 21 ימי עסקים ממועד מילוי הטופס.
במידה ובחרתם לשמור את הסכום לזיכוי עתידי, הסכום המלא (ללא קיזוז דמי טיפול) וסכום נוסף בסך 35€ לאדם,
יישמרו תחת שמכם עד הרגע שבו תחליטו לבצע הזמנה חדשה, שוב ללא מגבלת זמן.
2
ש. במידה ובחרתי לבטל את החופשה, לפי איזה שער חליפין אקבל את ההחזר?
ת. ההחזר יבוצע לפי הסכום בשקלים שחויב בכרטיס האשראי בעת ביצוע התשלום בפועל.
לקוחות אשר שילמו עבור חופשתם ביורו או בדולר (העברה בנקאית או חיוב מטבע זר בכרטיס אשראי),
יקבלו את ההחזר במטבע בו שילמו, ובערוץ שבו שילמו עבור החופשה (אשראי או העברה בנקאית).
3
ש. החופשה שהזמנתי היא בין התאריכים המבוטלים, האם אני יכול כבר עכשיו להזמין חופשה בתאריך חלופי?
ת. נכון להיום זה לא אפשרי, בכדי להימנע מביטולים כפולים, אנו ממתינים עם הזמנות חדשות עד להתבהרות התמונה.
עם פתיחת האפשרות לבצע הזמנות חדשות, נקיים מספר ימי מכירות שיהיו מיועדים אך ורק ללקוחות אשר יבחרו להשאיר את הזיכוי בפינגווין,
זאת בכדי להעלות את הסיכוי לתת מענה הולם לאותם הלקוחות, על פני הזמנות חדשות.
הודעה על פתיחת ימי המכירות תישלח ללקוחות הרלוונטיים באי מייל.
4
ש. למרות שהחופשה שהזמנתי היא ברשימת התאריכים המבוטלים, אינני מעוניין לבטל, ואני רוצה לצאת לחופשה בכל מצב, האם זה אפשרי?
ת. לצערנו לא, החלטת הביטול התקבלה בצער רב ומתוך התחשבות ברוב המכריע של לקוחות החברה,
ובעיקר על מנת להימנע מדמי ביטול גבוהים במקרה בו הלחימה תימשך.
5
ש. לפי המידע שהעברתם, החופשה בתאריך שהזמנתי לא בוטלה (התאריך אינו מצוין מעלה), האם אני יכול להצטרף לאופציות המוצעות?
ת. זה לא אפשרי, כל ביטול של חופשות במחזורים שלא בוטלו, מחייב דמי ביטול רגילים.
לנוחיותכם, ראו מטה את תנאי הביטול הרלוונטיים להזמנתכם (למעט לקוחות אשר אישרו דמי ביטול חריגים במלונות מסוימים).
לצפייה בתנאי דמי הביטול המפורטים לחצו כאן.
דמי ביטול - חבילות סקי / הזמנות במעמד הרשמה מוקדמת
תנאי ביטול ללקוחות אשר הזמנתם בוצעה עד 20.06.2023
100€ לאדם עד 75 ימים לפני מועד החופשה
ביטול אשר יתבצע פחות מ- 75 ימים, בכפוף לתנאי הביטול הרשומים מטה.
החלפת שם ללא עלות עד 45 ימים לפני מועד החופשה.
תנאי ביטול ללקוחות אשר הזמנתם בוצעה בין 21.06.2023 ועד 01.11.2023
125€ לאדם עד 75 ימים לפני מועד החופשה
ביטול אשר יתבצע פחות מ- 75 ימים, בכפוף לתנאי הביטול הרשומים מטה.
החלפת שם ללא עלות עד 75 ימים לפני מועד החופשה (למעט הזמנות שבוצעו בין 21.06.2023 ועד 01.08.2023 - 60 ימים לפני מועד החופשה)
6
ש. הזמנתי חופשה בתאריכים שלא בוטלו, אך אני שוקל לבטל בכל זאת, מה אתם מציעים לי לעשות?
ת. מכיוון שהקפאנו את גובה דמי הביטול עד העדכון הבא שנפרסם ב-15.11.23 לכל המאוחר, אנו ממליצים להמתין עד אז.
מי שבכל זאת יבחר לבטל, יהיה זה לפי התנאים הרגילים של הזמנתו, ובמידה וב-15.11.23 נאלץ לבטל מחזורים נוספים בתנאים טובים יותר,
לא יהיה ניתן לקבלם רטרואקטיבית.
7
ש. במידה ובדצמבר תסתיים המלחמה ונחזור לשגרה, האם יהיה אפשרי להחיות את ההזמנה לתאריכים שבוטלו?
ת. יתכן שכן, אך לא נוכל להבטיח זאת. כל מקרה ייבדק לגופו.
8
ש. במידה ואבחר בשמירת הזיכוי המלא להזמנה עתידית, עד מתי אוכל להשתמש בזיכוי?
ת. לא תהיה מגבלת זמן למימוש הזיכוי בהזמנת חופשת חורף או קיץ בפינגווין,
הזיכוי ישמר על שמך לפי סכום השקלים ששולם בהזמנה המבוטלת (בדומה לאופציה של החזר כספי) + 35€ לפי השער ביום מימוש הזיכוי. (תיקון 31.10)
9
ש. במידה והחלטתי לשמור את עלות החופשה כזיכוי בפינגווין, ובשלב מאוחר יותר אחליט לבטל ולבקש החזר, האם זה יהיה אפשרי?
ת. כן, בכל שלב בעתיד, יתאפשר לשנות את ההחלטה ולקבל החזר הסכום ששולם בשקלים, פחות 15€.
10
ש. מדוע אתם גובים דמי טיפול בגובה 15€ לאדם?
ת. הטיפול בהחזר כספי כרוך בהוצאה כספית של פינגווין, בין היתר בשל עלויות לחברות האשראי ו/או לבנקים.
ושוב, בנימה אישית,
התקופה הנוכחית הינה תקופה מורכבת לכולנו!
לצערנו, אין לנו פתרונות קסם לרצות את כל הלקוחות, אך אנו פועלים בשקיפות מוחלטת,
24/7 בכדי להביא בפני כלל לקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר, בראייה רחבה,
והתחשבות באין ספור נתונים, חלקם גלויים ורובם נסתרים ולא ידועים.
בקשות אישיות ויוצאות דופן שהשאלות ותשובות מעלה לא נתנו לכם מענה, ניתן להפנות אך ורק למייל op@pingwin.co.il,
זאת בשל העובדה שבתקופה זו אנו פועלים בצוות מצומצם. המענה יהיה מהיר ויעיל.
בתקווה לימים שקטים יותר
יחד ננצח!
מאתנו, צוות פינגווין
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עדכון 15.10.2023
לקוחות יקרים,
מדינת ישראל עוברת טלטלה כואבת, וכולנו חלק מזה.
חוסר הוודאות הוא גדול, והוא הנושא המרכזי שכל אחת ואחד מאתנו חווה בימים קשים אלו.
לאור המצב, הנהלת החברה מקיימת ישיבה מיוחדת מידי יום, בה מתקבלות החלטות בהתאם להתפתחויות. נכון להיום, קיבלה החברה את ההחלטות הבאות:
1. שליחת אי מייל עדכון לכל המלונות וספקי החברה בחו"ל, בו ציינו שבאופן רשמי ממשלת ישראל הכריזה על מצב מלחמה, בשל כך פעילות החברה צומצמה משמעותית ויתכן שנבקש את התחשבותם בהמשך, לפי ההתפתחויות שיהיו בימים/שבועות הקרובים.
2. משרדי החברה ימשיכו לפעול בצוות מצומצם בין השעות 09:00-16:00 בימים א-ה, זאת בכדי לתת מענה ללקוחות, אם באי מיילים, ווטסאפ ואם במענה טלפוני.
3. שיתוף הלקוחות בקבלת ההחלטות של הנהלת החברה באופן מידי ושקוף, הן באי מיילים והן בדף מידע ייעודי שהקמנו באתר האינטרנט בלחיצה כאן.
החלטות בדבר מדיניות דמי ביטול להזמנות קיימות
1. הקפאת תנאי דמי הביטול, הנכונים ל- 15.10 עד 01.11. המשמעות בפועל, שגובה דמי הביטול לא ישתנו עד ה- 01.11 ובכך לאפשר ללקוחות החברה לקבל החלטה אם ברצונם לבטל את חופשתם ואם לאו בעוד שבועיים (בתקווה להתבהרות המצב עד אז) מבלי להחריף את גובה דמי הביטול. סמוך ל- 01.11, נקיים בחברה דיון נוסף בעניין, ובהתאם להתפתחויות נשתף אתכם בהחלטות שנקבל.
2. לקוחות אשר יהיו מעוניינים לבטל את חופשתם מבלי להמתין ל- 01.11, יתבקשו להעביר את בקשתם ע"י מילוי טופס בקשת ביטול, זאת עפ"י תנאי דמי הביטול הקיימים בהזמנתם נכון למועד מילוי טופס הביטול.
מידע לגבי דמי הביטול להזמנתכם, תמצאו בלחיצה כאן.
למילוי טופס בקשת ביטול, לחצו כאן.
שאלות ותשובות
ש. מה יקרה אם המלחמה תימשך מעבר לצפוי ולא נוכל לממש את החופשה שהזמנו?
ת. החברה תיזום פנייה לספקים השונים ותעשה כל מאמץ אפשרי להגיע לסיכום אשר יקל משמעותית את גובה דמי הביטול אל מול הספקים השונים, בין היתר בחינת אפשרות דחיית ההזמנה ולא ביטולה.
ש. אנו מתלבטים אם לבטל את הזמנתנו בשלב זה או להמתין, מה נכון לנו לעשות?
ת. כפי שציינו מעלה, אין משמעות לביטול החופשה היום או ב- 01.11, לכן אנו ממליצים להמתין עד העדכון הבא שנפרסם, סמוך ל- 01.11.
ש. רכשתי ביטוח רפואי לחופשה, האם יש סעיף בביטוח הרפואי המגן עליי במקרה של הכרזת מלחמה או קבלת צו 8?
ת. בשל העובדה שיש לא מעט פוליסות עם תנאים שונים בכפוף למועד החופשה, אנו ממליצים שתפנו ישירות לחברת הביטוח לבדיקת הנושא באופן פרטני ובהתאם לפוליסה שרכשתם.
ועכשיו משהו קטן בנימה אישית,
במהלך 17 שנות קיומה, לצערנו הרב חוותה החברה לא מעט מבצעים צבאיים, מלחמות ומשברים כדוגמת הקורונה. תמיד ידענו לתת מענה הולם ורציף ללקוחות החברה. כל אחת ואחד מכם, הייתם ותהיו תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו כחברה, והמטרה שלנו היא להקל עליכם תמיד ככל האפשר ובעיקר במשברים. זו מדיניות החברה, זה גם המוניטין שהחברה צברה מיום הקמתה, כך פעלנו וכך אנו מבטיחים שנמשיך לפעול.
לא תמיד יהיו לנו תשובות שישביעו את רצונכם בשלבים מסוימים, אך אנא גלו סבלנות, אנו מבטיחים להמשיך לעדכן בכל שלב בצורה אמינה ושקופה.
בקשות יוצאות דופן ניתן לשלוח לאי מייל op@pingwin.co.il
בשם כל צוות החברה, אנו שולחים תנחומים לאלו שאיבדו את יקירם, החלמה מהירה לפצועים והשבת כל החטופים ארצה במהרה.
עם ישראל חי!
צוות פינגווין